درخشش پلت‌آن در روز قرمز بازار! راز خوش‌بینی تحلیلگران نسبت به آینده LAT چیست؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

پروژه ارز دیجیتال پلت‌آن (PlatON) که توسط بنیاد لتیس‌ایکس (LatticeX) راه‌اندازی شده، به عنوان یک زیرساخت مالی باز با تمرکز بر محاسبات مبتنی بر حریم خصوصی فعالیت می‌کند.

این پلتفرم برای پشتیبانی از ثبات و عملکرد سیستم‌های مالی سنتی طراحی شده و خدمات مدیریت دارایی‌های دیجیتال پیشرفته و راه‌حل‌های پرداخت کریپتویی را برای برنامه‌های وب ۳ ارائه می‌دهد.

علاوه بر این، توکن بومی آن، فرآیندهای تراکنش، حاکمیت و ایجاد انگیزه را در اکوسیستم تسهیل می‌کند. پلت‌آن با ادغام ماشین مجازی اتریوم (EVM) و ماشین مجازی وب‌اسمبلی (WASM)، سازگاری و تعامل گسترده توسعه‌دهندگان را تضمین می‌کند.

از نظر موارد استفاده، پلت‌آن خدمات مالی را به برنامه‌های هوش مصنوعی و پردازش داده ارائه می‌دهد. این پلتفرم از تکنیک‌های رمزنگاری پیشرفته، مانند امضای دیجیتال و رمزگذاری برای ایمن‌سازی داده‌ها و تراکنش‌ها بهره می‌برد.

خرید سریع LAT!
با یک کلیک پلت آن (LAT) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید LAT


همچنین، فناوری‌های محاسباتی مبتنی بر حریم خصوصی پلت‌آن با استفاده از محاسبات امن، از داده‌های کاربران محافظت می‌کنند.

طی ۲۴ ساعت گذشته، قیمت ارز دیجیتال پلت‌آن (LAT) با افزایشی ۱۰ درصدی به ۰.۰۱۳ دلار رسیده و ارزش بازار آن به ۷۷ میلیون دلار افزایش یافته است.

همچنین، قیمت این توکن در بازه‌های هفتگی و ماهانه به ترتیب ۸۲.۸ و ۷۲.۵ درصد رشد داشته است.

شاخص قدرت نسبی (RSI) پلت‌آن در سطح ۶۱.۷۳ قرار دارد که نشان‌دهنده برتری خریداران است. قیمت این توکن در حال حاضر ۷۶ درصد بالاتر از میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه خود قرار دارد.

علاوه بر این، قیمت آن در ۵۳ درصد از روزهای معاملاتی خود رشد کرده و دامنه نوسان آن حداکثر ۱۷ درصد بوده است. این ارقام نشان می‌دهند که پلت‌آن عملکرد بهتری نسبت به بسیاری از ارزهای دیجیتال داشته و از این رو، آینده‌ای روشن برای آن پیش‌بینی می‌شود.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

صعود حیرت‌انگیز پتوشی؛ قیمت PETOSHI با رشد ۲۶۰ درصدی سر به فلک کشید!

زمان مطالعه: 2 دقیقه قیمت ارز دیجیتال پتوشی (PETOSHI) با رشد چشمگیر ۲۶۰ درصدی طی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد