درخشش دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی نیشابور در شانزدهمین المپیاد علمی کشور


معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور از درخشش دو دانشجو در مرحله اول شانزدهمین دوره المپیاد علمی کشور خبر داد.


دکتر حسن قدسی با تقدیر از تلاش‌های دکتر سعید محمدیان هفت چشمه، سرپرست تیم المپیاد دانشجویی و سایر همکاران مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی گفت: در حیطه آموزش پزشکی علی اسفندیاری دانشجوی پزشکی، با راهنمایی و مسئولیت آقای حمید مهدوی فرد و در حیطه همگرایی در علوم پایه خانم ثنا مهدیان‌ریزی، دانشجوی پرستاری، با راهنمایی و مسئولیت دکتر مشایخی عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، در این المپیاد موفق به کسب نمرات قابل توجه و ورود به مرحله دوم المپیاد شدند.


وی افزود: هدف از المپیاد علمی دانشجویی علوم پزشکی شناسایی دانشجویان با استعداد و ارائه تسهیلات به آن‌ها است و شرکت در این مسابقات و کسب افتخار در آن باعث استخدام آسان‌تر و قوی تر شدن رزومه دانشجو می‌شود. همچنین برگزاری این المپیادها یک رقابت بین افراد به وجود آورده و باعث تبادل اطلاعات و افزایش علم دانشجویان خواهد شد.


آزمون مرحله اول حیطه کارآفرینی و کسب و کارهای فناورانه روز چهارشنبه بیستم تیرماه ۱۴۰۳ در ۱۰ دانشگاه کلان منطقه (مازندران، تبریز، کرمانشاه، اهواز، شیراز، زنجان، اصفهان، کرمان، مشهد و یکی از دانشگاه‌های علوم پزشکی شهر تهران) برگزار خواهد شد.


شانزدهمین دوره المپیاد علمی روز پنجشنبه بیست و چهارم خردادماه ۱۴۰۳ به صورت الکترونیکی برگزار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

آخرین وضعیت متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان/ سن صندوق به 39 سال کاهش یافت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، میرهاشم موسوی در همایش برنامه تحقق سیاست‌های کلی تأمین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *