دختران کاندیداهای ریاست جمهوری+ عکساشون

دختران کاندیداهای ریاست جمهوری را در ادامه بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان مشاهده کنید. با مجله گفتنی همراه باشید.

دختران کاندیداهای ریاست جمهوری

دختر آقای پزشکیان درباره دیدگاه وی پیرامون حضور بانوان در اجتماع عنوان کرد: نگاه آقای پزشکیان درباره زنان یک دیدگاه مشخص است. مادرم حدود ۳۰ سال پیش در رشته پزشکی تحصیل کرد و پدرم با چهار فرزند او را همراهی کرد. به همین دلیل مادرم توانست با همین شرایط به عنوان نفر اول تخصص معرفی شود.

دختر پزشکیان

وی افزود: این امر نشان دهنده آن است که آقای پزشکیان با حضور زنان در اجتماع کاملا موافق است و همراه آن‌هاست.
وی در پایان خاطرنشان کرد: الگوی آقای پزشکیان در زندگی، حضرت علی(ع) است چون آقای پزشکیان همواره نهج البلاغه را مطالعه می‌کند و در بسیاری از گفت‌وگوهای خود با اشاره به نهج البلاغه یک الگو ارائه می‌کند.

دختران کاندیداهای ریاست جمهوری

دختر محمدباقر قالیباف کاندیدای انتخابات 1403 گفت: به ترکیه رفتم، اما سیسمونی نخریدم. مریم قالیباف گفت: دو برادر بزرگ‌تر دارم و همگی تهران زندگی می‌کنیم.

دختر قالیباف

دختران کاندیداهای ریاست جمهوری

مصطفی پورمحمدی دخترش را به عنوان مشاور اقتصادی به تلویزیون آورد. مصطفی پورمحمدی، کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در اقدامی متفاوت دخترش را به عنوان مشاور اقتصادی به میزگرد اقتصادی آورد.

دختر پورمحمدی

مصطفی پورمحمدی در توییتی‌ نوشت: امشب ‎دخترم (دانشجوی دکتری اقتصاد دانشگاه تهران) همراهم در میزگرد اقتصادی بود تا درباره اثرگذاری ‎تحریم سخن بگوید.

 

نوشته دختران کاندیداهای ریاست جمهوری+ عکساشون اولین بار در مجله اینترنتی گفتنی. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

بازیگر نقش هری پاتر در 34 سالگی با زنی که دو برابر خودش هیکل داره!+ عکس

بازیگر نقش هری پاتر دنیل جیکوب رَدکلیف (انگلیسی: Daniel Jacob Radcliffe؛ زادهٔ ۲۳ ژوئیهٔ ۱۹۸۹) …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *