دانلود Xin Editor 0.4.1 Alpha

 

دانلود Xin Editor

| نرم افزار ساخت و ویرایش فایل اکس‌ام‌ال (XML) |

 

Xin Editor 0.4.1 Alpha نام یک ابزار سبک، کم‌حجم و کاربردی برای مدیریت، ساخت و ویرایش فایل‌های XML با سهولت وسادگی بسیار است. این نرم افزار مجهز به یک رابط گرافیکی ساده و در عین حال مدرن است که شما با آن می‌تواند به راحیت محتوای اکس‌ام‌ال (XML) را ایجاد و ویرایش کنید. این برنامه در واقع یک ویرایشگر متن حرفه‌ای است که کاربر با آن می‌تواند به یک ویرایشگر متن حرفه‌ای برای کار با XMLهای خود دسترسی داشته باشد.

«زبان نشانه‌گذاری توسعه‌پذیر» (Extensible Markup Language) یا همان XML امکان تعریف و ذخیره‌سازی داده‌ها را در قالبی قابل به‌اشتراک‌گذاری فراهم می‌سازد. زبان XML از تبادل داده میان سیستم‌های کامپیوتری مثل وب‌سایت‌ها، بانک‌های اطلاعاتی و اپلیکیشن‌های شخص ثالث پشتیبانی می‌کند. اگر که شما هم قصد ایجاد و یا ویرایش XMLهای خود را دارید، در این مطلب ما برایتان ابزاری را آماده کرده‌ایم که با آن شما می‌توانید به کلیه امکانات مدنظر خود برای ویرایش دسترسی داشته باشید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Xin Editor را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Xin Editor :

– امکان ایجاد فایل‌های اکس‌ام‌ال (XML)

– قابلیت ویرایش فایل‌های XML موجود

– دارا بودن قابلیت های‌لایت سینتکس محتوا

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “یاس دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه شکایت خود را ثبت کنید.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

شکست غیرمنتظره راست افراطی در نتایج اولیه انتخابات – خبرگزاری تابناک

به گزارش ایرنا به نقل از سی. ان. ان، وزارت کشور فرانسه آمار مشارکت در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *