دانلود Snip 2.17 – حذف عناصر دلخواه از صفحات وب |‌ یاس دانلود

 

دانلود Snip

| حذف عناصر دلخواه از صفحات وب |

 

Snip 2.17 نام یک افزونه جدید، کاربردی و مفید برای مرورگرهای اینترنتی است که به کمک آن می‌توانید عناصر دلخواه خود را از صفحات وب حذف و یا دستکاری کنید. با این افزونه شما می‌توانید به سادگی قسمتی از متن، پاراگراف یا … را از صفحه وب بدون نیاز به دستکاری از طریق کدها حذف کنید. اگر که از نمایش یک تصاویر به‌خصوص، تبلیغات، متن یا … در یک‌ وب‌سایت ناراضی هستید و می‌خواهید جلوی نمایش آن را بگیرید، ما برای شما یک افزونه جدید را برای این کار آماده کرده‌ایم. این افزونه به شما کمک می‌کند تا بتوانید بدون هیچ پیچیدگی خاصی، هر نوع عنصر موجود بر روی صفحه را به دلخواه خود دستکاری یا حذف کنید.

این افزونه دارای کارکرد بسیار ساده‌ای است که حتی افراد مبتدی هم بتوانند از امکاناتی که در آن گنجانده شده نهایت استفاده را داشته باشند. یکی دیگر از امکانات این افزونه، نمایش یک شمارنده به‌خصوص است که به شما نشان می‌دهد که در صفحه جاری چه تعداد از عناصر را حذف کرده‌اید. علاوه بر این‌ها، شما برای کار با این افزونه و دسترسی به امکانات آن، می‌توانید از شرتکات‌های به‌خصوص هم استفاده کنید و با سهولت و سادگی بیشتری به آن‌ها دسترسی داشته باشید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Snip را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Snip :

– امکان مخفی کردن عناصر در صفحات وب

– قابلیت Undo/Redo

– امکان نمایش المان‌های مخفی شده به صورت یکجا

– دارا بودن کارکرد ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “یاس دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه شکایت خود را ثبت کنید.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

هرگونه تنش‌آفرینی جدید در منطقه  قطعا به ضرر آتش‌افروزان خواهد بود

علی باقری، سرپرست وزارت امور خارجه در تماس تلفنی با «پیتر سیارتو»، وزیر امور خارجه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *