دانلود KMPlayer v2024.5.25.17 برای کامپیوتر نسخه جدید

بروز شده جدیدترین نسخه

KMPlayer جدید یکی از قدرتمندترین پلیرهای کامپیوتر است که انواع مختلف فرمت های رسانه ای را پشتیبانی می کند. این نرم افزار دارای امکانی ویژه برای اجرای فایل های AVI ناقص و صدمه دیده ، فایل های رسانه ای قفل شده در حین دانلود یا به اشتراک گذاری ، فایل های صوتی فشرده ZIP و RAR و غیره است.

The KMPlayer از محدوده وسیعی از زیرنویس ها پشتیبانی می کند و به شما امکان تهیه عکس از ویدئو را نیز می دهد. این پلیر دارای فیلترهای داخلی و خارجی به همراه محیط کاملا کنترل شده و سیستم DirectShow می باشد. با استفاده از این پلیر قدرتمند می توانید سرعت اجرای ویدئو یا صوت را کنترل کنید، بخشی از ویدئو را به عنوان بخش محبوب انتخاب کنید و یا محدوده ای بین قسمت A و B را برای تکرار انتخاب کنید. قابلیت تغییر پوسته و رنگ آن از دیگر امکانات KMPlayer می باشند.

KMPlayer برای کامپیوتر نسخه جدید پخش کننده ای است که برای رایانه های شخصی پیشرفته مانند 8K و 60FPS بهینه شده است. این یک پخش کننده قدرتمند است که تمام فایل ها مانند 4K، 8K، 60FPS را پخش می کند و عملکرد بسیار خوبی برای افزایش سرعت پخش محتوای با کیفیت بالا در رایانه های شخصی رده بالا دارد. ما همچنین همه تبلیغات را حذف کردیم تا بهترین تجربه مشاهده را برای کاربران خود فراهم کنیم و آنها را در یک ساختار منوی ساده‌تر سازماندهی کردیم.

KMPlayer یک پخش کننده رسانه همه کاره است که می تواند انواع فرمت های کانتینری مانند VCD، DVD، AVI، MKV، Ogg Theora، OGM، 3GP، MPEG 1/2/4، WMV، RealMedia و QuickTime را پوشش دهد. این دستگاه طیف وسیعی از زیرنویس‌ها را مدیریت می‌کند و به شما امکان می‌دهد صدا، ویدیو و اسکرین‌شات‌ها را از طرق مختلف ضبط کنید. پخش‌کننده فیلترهای داخلی و خارجی را با محیطی کاملاً کنترل‌شده از نظر اتصال به سایر تقسیم‌کننده‌ها، رمزگشاها، فیلترهای تبدیل صوتی/تصویری فراهم می‌کند. و رندرها بدون اینکه با سیستم شایستگی DirectShow دست و پنجه نرم کنند. فیلترهای داخلی در سیستم کاربر ثبت نمی شوند تا از خراب شدن آن با فیلترهای سیستم جلوگیری کنند.

KMPlayer تقریباً تمام رمزگشاهای ضروری مورد نیاز برای پخش رسانه را شامل می شود. علاوه بر این، برای فراتر رفتن از محدودیت رمزگشاهای داخلی، می توان رسیورهای خارجی مانند رسیورهای تجاری h.264 یا رمزگشاهای صوتی سایبرلینک/اینترویدئو را مشخص کرد، به طوری که KMP با سفارشی سازی خود کاربران به طور بهینه کار کند. اگرچه KMP بر اساس ساختار directshow است، اما Winamp، Realmedia و Quicktime را با منطق داخلی پشتیبانی می کند. بنابراین، این امکان وجود دارد که مشخص کنید که کجا باید ابتدا رسانه را در تنظیمات ترجیحی متصل کرد.

پخش کننده می تواند جلوه های صوتی و تصویری مختلف را تنظیم کند، سرعت پخش را با صدای معمولی کاهش داده یا افزایش دهد، قسمت هایی از یک ویدیو را به عنوان موارد دلخواه انتخاب کند، یک تکرار فوق العاده قدرتمند A B انجام دهد، کلیدهای رابط راه دور را برای HTPC از جمله کنترل های روی صفحه نمایش همپوشانی کند، و پوست به صورت پویا بسته به نوع رسانه در حال پخش و بسیاری موارد دیگر. به لطف انتخاب گسترده ای از پوسته ها و طرح های رنگی کاملاً قابل تنظیم است و گزینه های پیکربندی بسیار گسترده است.
KMPlayer توسط یک مهندس کره جنوبی توسعه یافته است و به دلیل موتور پایدار و ویژگی های مختلف به خوبی شناخته شده است و روزانه توسط میلیون ها کاربر استفاده می شود. به منظور توسعه KMPlayer به سطح بعدی برای پاسخگویی به نیازهای روزافزون از سراسر جهان، Pandora TV، بزرگترین شرکت پخش ویدیو در کره، این فناوری شامل کد منبع و موتور اصلی KMPlayer را از توسعه دهنده اصلی، Kang به دست آورده است. یونگ هوی در اوت ۲۰۰۷

ویژگی های KMPlayer برای کامپیوتر نسخه جدید :

–    پشتیبانی از فرمت های 3D
–    پشتیبانی از 10bit H.264
–    پشتیبانی از Intel Widi
–    کدک ویدئویی DV5P
–    اضافه کردن عملکرد Album Art ( استخراج عکس بند انگشتی از روی فایل FLAC)
–    نمایش عکس بند انگشتی در حین اجرای فایل صوتی MP3، FLAC و WMA
–    دید بهتر در حالت Desktop Mode
–    رفع مشکل رد شدن از فایل های MKV
–    پشتیبانی انحصاری از ویندوز 10
–    و …

دانلود

دانلود KMPlayer برای کامپیوتر نسخه جدید

نسخه حجم سرور پی سی دی
نصبی 64bit v2024.5.25.17 46MB DOWNLOAD
نصبی 64bit v04.2.3.13 47MB DOWNLOAD
قابل حمل – Portable 69MB DOWNLOAD

– رمز فایل: www.p30day.com

تصاویر

راهنمای نصب

1. فایل دانلود شده را اجرا کنید تا شروع به نصب نرم افزار KMPlayer نماید.

 

در صورتی که موفق به نصب و اجرای این نرم افزار نشدید به انجمن سایت پی سی دی مراجعه کنید و مشکل خود را مطرح نمایید.

منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

دانلود Calibre v7.13.0 – ساخت کتابخانه مجازی

1. فایل دانلود شده را با برنامه Winrar باز کنید و extract کنید 2. نرم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *