دانلود Kanri 0.7.1 – نرم افزار مدیریت وظایف و کارها |‌ یاس دانلود

 

دانلود Kanri

| نرم افزار مدیریت وظایف و کارها |

 

Kanri 0.7.1 نام یک ابزار جدید، کاربردی و رایگان به منظور جایگزین ترلو است که به صورت آفلاین می‌توان آن را در ویندوز برای انجام وظایف و امورات روزمره مورد استفاده قرار داد. نرم افزار فوق در واقع یک ابزار مدیریت پروژه است که به طور گسترده‌ای به عنوان جایگزین برای ترلو شناخته می‌شود. ترلو خود یکی از ابزارهای مدیریت پروژه محبوب است که زیرساخت خود را بر پایه تکنیک کانبان (Kanban) در توسعه سازماندهی کار قرار داده است. اما این نرم افزار، با توجه به ویژگی‌ها و قابلیت‌های خود برای کاربرانی که ترلو را استفاده می‌کنند، گزینه‌ای جذاب و قدرتمندتر است.

مدیریت وظایف اعضای تیم و یا کارکنان، یکی از دغدغه‌های مدیران هر سازمان، کسب و کار و مجموعه‌ای می‌باشد؛ بهترین راه برای مدیریت وظایف اعضای تیم و یا وظایف خود، استفاده از نرم‌افزارهای مدیریت وظایف و کارها است. با وجود اینکه در حال حاضر شمار متعددی از ابزارها برای مدیریت امور روزمره و وظایف و کارها در دسترس قرار دارد، برخی استفاده از ابزارهای ساده‌تر و آفلاین را به سرویس‌های مشابه ترجیح می‌دهند. در این مطلب، یک جایگزین آفلاین برای ترلو را به شما معرفی می‌کنیم که با آن می‌توانید مدیریت پروژه‌ها و وظایف اعضای تیم‌ها را با آن با سهولت بسیار انجام دهید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Kanri را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Kanri :

– شباهت بسیار به ترلو برای مدیریت و انجام کارها و وظایف

– مناس ببرای مدیریت اعضای تیم، انجام تسک‌ها و … در برد

– کارکرد آفلاین و بدون نیاز به اینترنت

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “یاس دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه شکایت خود را ثبت کنید.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

ایران 11 مقام آمریکایی را ممنوع الورود کرد / حساب های بانکی آنها نیز مسدود می شوند! – آفتاب نیوز

…: وزارت خارجه ایران، 11 شخص آمریکایی را به دلیل نقض حقوق بشر از طریق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *