دانلود JPEGView 1.3.46.1 – نرم افزار نمایش ساده و سریع تصاویر در ویندوز |‌ یاس دانلود

 

دانلود JPEGView

| نرم افزار نمایش ساده و سریع تصاویر در ویندوز |

 

JPEGView 1.3.46.1 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید برای نمایش تصاویر در ویندوز است که کاربر به کمک آن می‌تواند عکس‌ها را با سهولت و سادگی بسیار در سیستم نمایش دهد. امروزه بسیاری از نرم افزارها در فضای رقابتی موجود سعی دارند تا امکانات خود را در معرض دید کاربران قرار دهند تا تعداد افراد جذب شده به آن بیشتر باشد. در این مطلب، یک ابزار مرور عکس سبک و بسیار پرامکانات را در دسترس شما عزیزان قرار می‌دهیم که با آن می‌توانید عکس‌ها را با سهولت بسیار در سیستم نمایش دهید و از دیگر امکانات موجود در این ابزار نهایت استفاده را داشته باشید.

این نرم افزار در واقع یک ابزار رایگان و متن‌باز است که شما می‌توانید با آسودگی بسیاری از امکانات آن نهایت استفاده را داشته باشید. این نرم افزار مجهز به یک رابط کاربری زیبا و ساده است که مجموعه دکمه‌های کنترلی بر روی تصاویر قرار دارند و کاربر می‌تواند با کلیک بر روی آن‌ها امکانات مختلف آن را در دسترس داشته باشد. شما می‌توانید مجموعه تصاویر خود را به صورت اسلاید در سیستم نمایش داده و بدون نیاز به دیگر ابزارهای مشابه، از این برنامه برای نمایش تصاویر خود در سیستم استفاده کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار JPEGView را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار JPEGView :

– دارا بودن حجم کم در مقایسه با عملکرد بسیار عالی

– دارا بودن کیفیت بالای نمایش عکس‌ها

– قابلیت‌های پیشرفته پردازش تصویر

– امکان نمایش تصاویر به صورت اسلایدشو

– پشتیبانی از فرمت‌های JPEG, GIF, BMP, PNG, TIFF, PSD, WEBP, JXL, HEIF/HEIC, AVIF, TGA, WDP, HDP, JXR, Adobe (DNG), Canon (CRW, CR2, CR3), Nikon (NEF, NRW), Sony (ARW, SR2), Olympus (ORF), Panasonic (RW2), Fujifilm (RAF), Sigma (X3F), Pentax (PEF), Minolta (MRW), Kodak (KDC, DCR)

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “یاس دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه شکایت خود را ثبت کنید.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

استخدام چند ردیف شعلی برای مجموعه تخت جمشید شاندیز در مشهد

استخدام مجموعه تخت جمشید شاندیز مجموعه تخت جمشید شاندیز در مشهد جهت تکمیل کادر خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *