دانلود Island 6.4 – ساخت محیط کاملا مجزا در اندروید برای نصب برنامه و بازی |‌ یاس دانلود

 

دانلود نرم افزار Island برای اندروید

| ساخت محیط کاملا مجزا در اندروید برای نصب برنامه و بازی |

 

Island 6.4 نام یک اپ جدید، کاربردی و مفید برای کاربران در گوشی‌‌های اندروید است که یک محیط کاملا مجزا را برای نصب برنامه و بازی‌ها می‌سازد. این اپ، در واقع یک برنامه بسیار قدرتمند برای سیستم عامل اندروید است که به کاربران اجازه می‌دهد یک محیط کاملاً جدا و مستقل در گوشی خود بسازند. این محیط می‌تواند برای مقاصد خاصی مانند کار، تحصیل، بازی یا هر فعالیت دیگری استفاده شود. این نرم افزار، در شرایط مختلف می‌تواند برای شما بسیار مفید و کاربردی باشد. در نظر بگیرید که می‌خواهید چندین حساب مختلف اینستاگرام، واتساپ، تلگرام و … را در گوشی خود به ازای سیم‌کارت‌های مختلفی که دارید نصب کنید. این برنامه، قادر است محیطی کاملا مجزا را ایجاد کند تا بتوانید چندین نسخه از برنامه‌ها را به طور همزمان در گوشی خود داشته باشید.

همانطور که گفته شد برای مقاصد مختلفی کاربرد دارد. برای مثال اگر که به امنیت برنامه یا بازی به‌خصوصی شک دارید، می‌توانید آن را در این محیط ایزوله شده نصب کنید تا امکان دسترسی آن به دیگر برنامه‌ها و اطلاعات شما وجود نداشته باشد. علاوه بر این، این برنامه برای ساخت کلون اپلیکیشن‌ها، مخفی کردن برنامه‌های نصب شده و موارد مشابه می‌تواند کاربردی باشد. هم اکنون می توانید نرم افزار Island برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Island :

– امکان نصب برنامه و بازی‌ها در محیط مجزا از گوشی یا تبلت

– مناسب برای نصب و تست برنامه و بازی‌های مشکوک به آلوده بودن (جهت جلوگیری از دسترسی به سایر بخش‌ها)

– امکان ساخت و راه‌اندازی نسخه کلون اپلیکیشن‌ها (واتساپ، تلگرام، اینستاگرام و …)

– دارا بودن کارکرد ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “یاس دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه شکایت خود را ثبت کنید.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

انفجار در پاکستان 10 کشته و زخمی داشت

شبکه‌های خبری پاکستان گزارش دادند، انفجار امروز در منطقه مردان واقع در ایالت خیبرپختونخوا در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *