دانلود Intel OneAPI 2024.2.0 – مجموعه ابزار برنامه‌نویسی سیستم‌های اینتل (Intel)

 

دانلود Intel OneAPI

| مجموعه ابزار برنامه‌نویسی برای سیستم‌های اینتل (Intel) |

 

Intel OneAPI 2024.2.0 نام یک مجموعه عظیم و پرامکانات از شرکت اینتل است که برای برنامه‌نویسی تخصصی توسعه یافته و امکاناتی جامع را در خود جای داده است. این بسته در واقع یک مجموعه قوی برای برنامه‌نویسی سطح بالا و پیشرفته مخصوص پردازنده‌های ساخت شرکت Intel است که بر پایه مدل برنامه‌نویسی رایگان و متن‌باز oneAPI ساخته و عرضه شده و در ادامه به جزئیات آن خواهیم پرداخت. اینتل وان‌ای‌پی‌آی یک مدل برنامه نویسی یکپارچه و گسترده است که هدف آن ساده سازی توسعه نرم افزار برای برنامه نویسی چند معماری است. این یک پیشرفت قابل توجه در زمینه توسعه نرم افزار است که به توسعه دهندگان این امکان را می دهد که بدون نیاز به یادگیری زبان‌های برنامه‌نویسی مختلف بتوانند برای معماری‌های مختلف کدنویسی کنند.

همانطور که شاهد آن بوده‌ایم، کارها و وظایف مبتنی بر دیتا رو به روز در حال افزایش بوده و در این حوزه هوش مصنوعی نیز وارد شده است. مهندسان و توسعه‌دهندگان برای داشتن بهترین عملکرد پردازشی در حوزه‌ها، مختلف به معماری‌های پردازشی متعدد احتیاج دارند تا در کنار هم قادر به کار باشند. استفاده از چندین معماری پردازشی و انواع پردازنده‌های موجود در بازار، یک چالش جدی برای توسعه‌دهندگان است. یادگیری زبان‌های برنامه‌نویسی مختلف نیز چالش‌ها و محدودیت‌های خاص خود را دارد؛ مجموعه‌ی این‌ها برنامه‌نویسی و فرآیند توسعه را زمان‌بر و پرهزینه می‌کند. این بسته جامع و حرفه‌ای، یک راهکار حرفه‌ای برای حل تمام این چالش‌ها و غلبه بر مشکلات مذکور است که شمار متعددی از ابزارهای مختص برنامه‌نویسی برای سیستم‌های اینتل را در خود جای داده و در اینجا آخرین نسخه‌ی آن در دسترس شما عزیزان قرار می‌گیرد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Intel OneAPI را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Intel OneAPI :

– ارائه یک مدل‌ برنامه نویسی پیشرفته و متن‌باز

– عدم نیاز به بازنویسی برنامه‌ها در معماری و سخت افزارهای جدید

– کاهش زمان و هزینه توسعه

– ارائه مجموعه ابزار و لایبرری با قابلیت پشتیبانی از معماری‌‌های مختلف

 

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “یاس دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه شکایت خود را ثبت کنید.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

جذب‌های غیرقانونی در دانشگاه‌ها شدنی نیست مدعیان اسامی را اعلام کنند

وزیر علوم:  وزیر علوم با بیان اینکه جذب‌های غیرقانونی در دانشگاه‌ها به هیچ عنوان شدنی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *