دانلود ImageCompression.SB 2024.03.1 – نرم افزار فشرده‌سازی و کاهش حجم تصاویر

 

دانلود ImageCompression.SB

| نرم افزار فشرده‌سازی و کاهش حجم تصاویر |

 

ImageCompression.SB 2024.03.1 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید به منظور فشرده‌سازی و کاهش حجم تصاویر است که به شما امکانات متعددی را ارائه می‌کند. دیجیتال شدن جهان اطراف ما به فراوانی بی سابقه ای از تصاویر دیجیتال منجر شده است. این تصاویر بخش حیاتی از زندگی ما را تشکیل می دهد. از شبکه های اجتماعی و تبلیغات گرفته تا عکاسی حرفه ای و سیستم های تشخیص تصویر کامپیوتر که همه روزه توسط افراد مختلف در دنیا مورد استفاده واقع می‌شوند. تصاویر دیجیتال، از مجموعه‌ای از پیکسل‌ها در کنار هم تشکیل شده‌اند. با این حال، هرچه تصویر دیجیتال بیشتر جزئیات داشته باشد، حجم فایل نیز بیشتر خواهد شد.

اگر که شما هم به دنبال ابزاری برای فشرده‌سازی و کاهش حجم تصاویر هستید، پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را تا پایان دنبال کنید. فشرده سازی فرآیندی است که سعی می‌:ند با حفظ کیفیت عکس، حجم تصویر را به طور قابل توجهی کاهش دهد. این نرم افزار، قادر است مجموعه‌ی تصاویر شما را دریافت و سپس با یک کلیک، همه آن‌ها را فشرده و کاهش حجم دهد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار ImageCompression.SB را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار ImageCompression.SB :

– امکان تغییر دادن تنظیمات و نوع فشرده‌سازی

– امکان فشرده‌سازی کلیه تصاویر موجود در ی یا چند پوشه با یک کلیک

– پشتیبانی از فرمت‌های رایج گرافیکی شامل jpeg, bmp, gif, png, emf, wmf, tiff, webp, HEIC

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “یاس دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه شکایت خود را ثبت کنید.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

استقلال در یک پست 5 بازیکن دارد!

کد خبر: 204032 ۱۴/تیر/۱۴۰۳ ۱۷:۵۵:۱۱ ترافیک عجیب در دروازه استقلال بسیار بحث برانگیز شده است. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *