دانلود GitLens 2024.7.405 – افزونه گیت‌لنز برای ویژوال استودیو کد |‌ یاس دانلود

 

دانلود GitLens

| افزونه گیت‌لنز برای ویژوال استودیو کد |

 

GitLens 2024.7.405 نام یک افزونه جدید، کاربردی و مفید برای ویژوال استودیو کد (Visual Studio Code) است که به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید با سهولت بسیار از امکانات گیت در وی اس کد استفاده کنید. دیگر نیاز به صرف زمان طولانی برای نگهداری و حفظ کدها ندارید و می‌توانید تمرکز خود را بر روی کارها حفظ کنید. این افزونه به شما کمک می‌کند تا تمرکز و بهره‌وری بیشتری در حین کار با VS Code و فعالیت در تیم‌های برنامه‌نویسی داشته باشید.

گیت‌لنز در واقع بخشی از ابزار GitKraken است که در قالب افزوه‌ای متن‌باز برای کاربران ویژوال استودیو کد توسعه یافته است. گیت‌لنز به شما امکانی می‌دهد تا بتوانید در حین کار بر روی پروژه، بتوانید تغییرات هریک از همکاران را بر روی سورس ببینید.  همانطور که می‌دانیم، ویژوال استودیو کد یک محیط توسعه رایگان و متن‌باز از مایکروسافت است که می‌توان در آن هر نوع پروژه‌ای را در حوزه برنامه‌نویسی توسعه داد. با توجه به امکانات پرقدرت این محیط توسعه، افزونه‌های بسیاری هم برای افزایش امکانات آن عرضه شده که گیت‌لنز، یکی دیگر از اکستنشن‌هایی است که امکانات گیت را با قابلیت‌هایی بسیار قوی‌تر به نسبت حالت عادی در پروژه برای شما فراهم می‌کند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار GitLens را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار GitLens :

– امکان جابه‌جایی و بازبینی تاریخچه تغییرات در یک فایل

– امکان مشاهده سریع و ساده تغییرات هر کاربر

– فراهم ساختن کلیه امکانات گیت با قابلیت دسترسی ساده در ویژوال استودیو کد

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “یاس دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه شکایت خود را ثبت کنید.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

دانلود بازی 100 Doors Challenge برای اندروید

‏‏آیا شما بازی های پازلی دوست دارین؟و یک بازی با صد در و صد طبقه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *