دانلود Change Timestamp 1.01 – نرم افزار تغییر زمان و تاریخ ایجاد و ویرایش فایل‌ها

 

دانلود Change Timestamp

| نرم افزار تغییر زمان و تاریخ ایجاد و ویرایش فایل‌ها |

 

Change Timestamp 1.01 نام یک ابزار جدید، ساده و رایگان به منظور تغییر دادن تایم‌استمپ فایل‌ها در ویندوز است. همانطور که می‌دانیم، هریک از فایل‌ها در محیط ویندوز مجهز به ویژگی تاریخ ایجاد و ویرایش هستند که به صورت سیستمی درج و به شکل مستقیم غیرقابل تغییر هستند. در واقع زمانی که شما یک فایل به‌خصوص را در سیستم ایجاد می‌کنید، به طور مشخص زمان و تاریخ فعلی به عنوان تاریخ ایجاد و زمان آخرین تغییر شما در طی تغییرات بعدی بر روی آن اعمال می‌شود. اما اگر بسته به هر دلیلی به دنبال راهی برای تغییر دستی این تاریخ هستید، ما برایتان یک ابزار جدید و مخصوص به این کار را آماده کرده‌ایم.

تایم‌استم هر فایل را در بخش Properties فایل‌ها می‌توان مشاهده کرد. همانطور که گفته شد، این اطلاعات از طریق این پنجره قابل تغییر نبوده و کاربر باید به روشی غیرمستقیم اقدام به این کار کند. هدف از برنامه‌ای که برای شما در این مطلب آماده کرده‌ایم، فراهم‌سازی امکان این ویرایش با سهولت و سادگی است. شما با این برنامه به راحتی می‌توانید در محیطی ساده و کاربرپسند اطلاعات فایل خود را تغییر داده و بر روی آن عمل ذخیره را انجام دهید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Change Timestamp را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Change Timestamp :

– امکان ویرایش ساده و سریع مشخصات (تاریخ ایجاد و ویرایش) فایل‌ها

– امکان تغییر در مشخصه‌های فوق در انواع فایل‌ها شامل عکس، فیلم، سند و …

– دارا بودن کارکرد بسیار ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “یاس دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه شکایت خود را ثبت کنید.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

دانلود نوحه گلی گم کرده ام میجویم او را (تمام اجراهای مداحی و نماهنگ)

دانلود نوحه جواد مقدم + علی زند وکیلی + مجید سلطانی + نریمان پناهی (مداحی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *