دانلود 2FAGuard 1.3.1 – نرم افزار مدیریت موثر کدهای احراز هویت دو مرحله‌ای |‌ یاس دانلود

 

دانلود 2FAGuard

| نرم افزار مدیریت موثر کدهای احراز هویت دو مرحله‌ای |

 

2FAGuard 1.3.1 نام یک ابزار جدید، رایگان و کاربردی به عنوان لایه‌ای اضافه برای بالا بردن امنیت حساب‌های کاربری است. همه ما این روزها تقریبا با سیستم‌های احراز هویت دو مرحله‌ای آشنا هستیم؛ برای مثال، رمز پویای حساب‌های بانکی که از طریق پیامک به گوشی‌های تلفن همراه ارسال می‌شود، از این نوع رمزها هستند. همانطور که می‌دانید، سیستم احراز هویت دو مرحله‌ای معمولا به یک رمز عبور و اسمارت فون یا توکن سخت‌افزاری دیگر احتیاج دارد. به مانند پسورد منیجرها، ابزارهایی هم هستند که از آن‌ها می‌توان برای مدیریت کدهای احراز هویت دو مرحله‌ای استفاده کرد.

نرم افزاری که در این مطلب برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم، ابزاری است که برای کمک به شما برای مدیریت این کدها طراحی شده است. این برنامه مجهز به یک محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند است که کاربر می‌تواند در آن کلیه کدها را با سهولت و سادگی بسیار مدیریت کند. همانطور که می‌دانیم، سیستم‌های احراز هویت دو مرحله‌ای امنیت حساب‌های کاربری ما را به طرز قابل توجهی ارتقا می‌دهند. اگر که شما هم به دنبال ابزاری برای مدیریت چنین کدهایی هستید، توصیه می کنیم این نرم افزار را از دست ندهید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار 2FAGuard را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار 2FAGuard :

– دارا بودن امکان ایمپورت و اکسپورت دیتا

– امنیت بسیار بالا

– پشتیبانی از سیستم تشخیص اثر انگشت، تشخیص چهره و … برای دسترسی به توکن‌ها

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “یاس دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه شکایت خود را ثبت کنید.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

درخواست بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس

 علیرضا بیرانوند ۳۰ خردادماه سال جاری درخواست فسخ یکطرفه قرارداد خود را به دلیل عدم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *