دانلود والپیپرهای iOS 18 در حالت‌های لایت و دارک • دیجی‌کالا مگ

در رویداد WWDC 2024 اعلامیه‌های مختلفی برای همه سیستم‌ عامل‌های اپل در دسترس قرار گرفت. حتی نسخه دوم visionOS که کمتر از یک سال پس از عرضه اولیه‌اش می‌گذشت، معرفی شد. با به‌روزرسانی‌های جدید، اپل هر سال یک سری تصاویر پس‌زمینه تایید شده را ارائه می‌دهد. اگر مشتاق هستید جدیدترین طرح‌های اپل را بدون انتظار تا عرضه رسمی در ماه سپتامبر داشته باشید، می‌توانید همین امروز والپیپرهای iOS 18 در حالت‌های لایت و دارک را دانلود کنید.

۵۳,۷۶۰,۰۰۰

تومان

۸۹,۲۵۰,۰۰۰

تومان

دانلود والپیپر iOS 18 در حالت‌های لایت و دارک

امروزه اگرچه هوش مصنوعی شرکت اپل تحت عنوان Apple Intelligence بسیار مورد توجه واقع شده است، به‌روزرسانی‌های قابل توجه دیگری هم برای iOS 18 ایجاد شد که نظر بسیاری را به خود جلب کرد. علاقه‌مندان به والپیپر خوشحال خواهند شد که بدانند با این به‌روزرسانی، می‌توان آیکون‌ها را دقیقا در جای دلخواه در صفحه اصلی قرار داد. افراد بسیاری منتظر این ویژگی بودند و حالا برای کاربرانی که اهل جیلبریک نیستند، هم در دسترس است و تجربه کاربری بهتری را ارائه می‌دهد.
علاوه بر این، اپل امکان تغییر آیکون‌ها را بر اساس حالت‌های لایت و دارک فراهم کرده است. پس به راحتی می‌توانند رنگ آیکون‌ها را به دلخواه خود تغییر دهند و آن‌ها را با رنگ والپیپر هماهنگ کنند.
اکنون می‌توانید هر هشت نسخه از والپیپرهای iOS 18 در حالت‌های لایت و دارک را دانلود کنید.

سخن پایانی

در پایان می‌توان گفت که اپل با به‌روزرسانی‌های جدید خود بار دیگر نشان داد که در ارائه تجربه کاربری بی‌نظیر به مشتریان خود تلاشی بی‌وقفه دارد. از تغییرات هوشمندانه در سیری گرفته تا قابلیت‌های جدید و کاربردی در iOS 18، همه و همه گواه بر این است که اپل همواره در پی ارائه بهترین‌ها به کاربران خود است و شاید بعد از این آپدیت هیجان‌انگیز، هر کسی را به خرید گوشی آیفون وسوسه کند. بنابراین، اگر مشتاق هستید تا تجربه‌ای متفاوت و جذاب از سیستم‌عامل اپل داشته باشید، همین امروز اقدام به دانلود والپیپرهای جدید و بهره‌مندی از ویژگی‌های نوین iOS 18 کنید.

منبع: idownloadblog

۵۳,۷۶۰,۰۰۰

تومان

۸۹,۲۵۰,۰۰۰

تومان

سوالات متداول

چه ویژگی جدیدی در iOS 18 اضافه شده که علاقه‌مندان را جذب کرده است؟

در iOS 18 این امکان اضافه شده که کاربران می‌توانند آیکون‌ها را دقیقا در جای دلخواه در صفحه اصلی قرار دهند.

در رویداد WWDC 2024 چه نسخه‌ای از سیستم‌عامل معرفی شد؟

در رویداد WWDC 2024، نسخه دوم visionOS معرفی شد که کمتر از یک سال از عرضه اولیه‌اش می‌گذشت.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

آموزش ارسال دایرکت هوشمند اینستاگرام؛ مفیدترین قابلیت برای کسب‌وکارهای اینترنتی

چطور می‌توان دایرکت هوشمند اینستاگرام را ارسال کرد؟ در این مطلب به شما یاد می‌دهیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *