دانلود نرم افزار YT Saver V8.3.0 دریافت ویدئو از پلتفرم های اشتراک ویدئو در ویندوز برای کامپیوتر

دانلود نرم افزار YT Saver یک ابزار کاربردی برای دانلود فایل‌های ویدئویی و یا صوتی از پلتفرم‌های اشتراک ویدئو در سراسر جهان می‌باشد. شبکه‌های اجتماعی و یا بسیاری از پلتفرم‌های ویدئو همواره محدودیت‌هایی را متناسب با سیاست‌ها خود اعمال می‌کنند. یکی از این محدودیت هاعدم توانایی دانلود ویدئو‌ها و یا فایل‌های صوتی می‌باشد. از این رو شما برای مشاهده ویدئو‌ها همواره باید به پلتفرم مورد نظر مراجعه کرده که همین امر باعث می‌شود تا رتبه آن‌ها در جهان بالا برود.

بدون شک بار‌ها برای شما نیز پیش آمده است که متناسب با مکان و زمانی که در آن قرار داشته اید، توانایی دسترسی به اینترنت را نداشته و نتوانسته‌اید تا ویدئو‌های مورد علاقه‌تان را اجرا کنید. YT Saver یک نرم‌افزار مناسب و کاربردی برای مواجه شدن با این شرایط است. این نرم‌افزار به کاربران خود کمک می‌کند تا بدون هیچ گونه محدودیتی ویدئو‌ها و یا فایل‌های صوتی مورد علاقه‌شان را از پلتفرم‌های اشتراک ویدئو و یا موزیک به آسانی هر چه تمام‌تر دریافت کنند.

YT Saver امکانات و ویژگی‌های گوناگونی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد که یکی از آن‌ها را می‌توان پشتیبانی از انواع سرویس دهندگان در سراسر جهان دانست. از محبوب‌ترین این پلتفرم‌ها می‌توان به یوتیوب، فیس بوک، توییتر، اینستاگرام و… اشاره نمود. دیگر نکته‌ای که توجه ما را بیشتر از هر چیزی به خودش جلب می‌کند، امکان دریافت فایل‌ها با نهایت کیفیت می‌باشد.

از این رو شما عزیزان قادر خواهید بود تا به کمک نرم‌افزار YT Saver ویدئو‌ها و یا موزیک‌های مورد نظرتان را با بیشترین کیفیت ممکن دانلود کرده و بدون نیاز به اینترنت آن‌ها را اجرا کنید. در حال حاضر نرم‌افزار فوق از 1000+ سرویس دهنده پشتیبانی می‌کند که طبق توضیحات توسعه دهنده تعداد آن‌ها روز به روز افزایش پیدا خواهد نمود.

از دیگر ویژگی‌های نرم‌افزار YT Saver می‌توانیم به امکان دانلود پلی لیست‌های یوتیوب اشاره کنیم. به همین منظور شما عزیزان قادر خواهید بود تا تنها در چند ثانیه یک پلی لیست متشکل از صد‌ها ویدئو را به آسانی از یوتیوب دریافت کنید.

دانلود نرم افزار کامپیوتر رایگان

برخی از ویژگی های دانلود نرم افزار YT Saver

  • امکان دانلود ویدئو ها و یا فایل های صوتی از پلتفرم های اشتراک ویدئو در سراسر جهان.
  • پشتیبانی از 1000+ ارائه دهنده سرویس نظیر یوتیوب، فیس بوک، اینستاگرام و یا حتی توییتر.
  • دانلود فایل های صوتی و یا ویدئویی با نهایت کیفیت ممکن.
  • فراهم سازی بستری برای دریافت گروهی فایل ها.
  • پشتیبانی از دانلود پلی لیست های ویدئویی یوتیوب با یک اشاره.
  • مدیریت ساده و آسان تمامی رسانه های دانلود شده.

به روز رسانی :

1403/06/09 نسخه YT Saver 8.3.0 اضافه شد.

برچسب ها:


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

دانلود نرم افزار CyanVoxel TagStudio 9.4.0 سازمان‌دهی عکس‌ها و فایل‌ها برای کامپیوتر

دانلود نرم افزار CyanVoxel TagStudio برای ویندوز. این نرم‌افزار یک برنامه کاربردی برای سازمان‌دهی عکس‌ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد