دانلود نرم افزار UpdatePack7R2 24.7.10 نسخه ویندوز

نرم افزار UpdatePack7R2 برای ادغام به‌روزرسانی‌ها در توزیع‌های Windows 7 SP1 x86-x64 و Server 2008 R2 SP1 x64 و نصب آنها بر روی یک سیستم کار طراحی شده است. برنامه نصب با هر نسخه ای از این سیستم عامل ها، عمق بیت و زبان کار می کند. آن را روی ویندوز 7 و سرور 2008 R2، عمق بیت و زبان نصب کنید. شامل به روز رسانی برای تمام نسخه های اینترنت اکسپلورر، همه به روز رسانی های حیاتی، توصیه شده و امنیتی است.

امکان نصب خودکار SP1 در صورت عدم نصب روی سیستم وجود دارد. برای این کار باید فایل های Windows6.1-KB976932-X86.exe و Windows6.1-KB976932-X64.exe را در همان دایرکتوری مجموعه قرار دهید.
اگر UpdatePack7R2Start.cmd در کنار مجموعه وجود داشته باشد، قبل از نصب به‌روزرسانی‌ها، UpdatePack7R2Finish.cmd – پس از نصب و UpdatePack7R2Wim.cmd – پس از ادغام به‌روزرسانی‌ها انجام می‌شود. به طور پیش فرض، پنجره های کنسول را نمایش می دهد. برای پنهان کردن آنها، خط اول فایل cmd باید با “: hide” (بدون نقل قول) شروع شود. مجموعه به روز رسانی کد خروج از فایل های cmd را در صورت نیاز به راه اندازی مجدد ردیابی می کند. این کد 3010 (خروج 3010) است.
اگر می خواهید ترفندهای خود را پس از نصب اینترنت اکسپلورر 11 در سیستم تولید اعمال کنید، فایل ie11.reg را در پوشه ای قرار دهید که مجموعه به صورت خودکار وارد می شود.
با تغییر نام فایل خود مجموعه می توانید برخی از کلیدها را جایگزین کنید. بنابراین برای نصب IE11، می توانید کلمه “ie11” را به هر مکانی در نام فایل مجموعه، “-” را برای راه اندازی مجدد خودکار و “++” را برای نصب غیرفعال اضافه کنید.

ویژگی های UpdatePack7R2

  1. شامل همه به‌روزرسانی‌ها: این بسته شامل تمامی به‌روزرسانی‌های امنیتی و غیر امنیتی منتشر شده برای ویندوز 7 و سرور 2008 R2 تا تاریخ معینی است.
  2. نصب آسان: UpdatePack7R2 به‌گونه‌ای طراحی شده که کاربران بتوانند به راحتی و بدون نیاز به مهارت‌های فنی خاص، به‌روزرسانی‌های مورد نیاز خود را نصب کنند.
  3. به‌روزرسانی آفلاین: این بسته به‌روزرسانی به صورت آفلاین قابل استفاده است، به این معنی که نیازی به اتصال به اینترنت در هنگام نصب نیست. این ویژگی برای کاربرانی که دسترسی به اینترنت ندارند یا اتصال آنها محدود است، بسیار مفید است.
  4. امکان نصب سفارشی: کاربر می‌تواند انتخاب کند که کدام به‌روزرسانی‌ها نصب شوند و کدام‌ها نصب نشوند. این امکان به کاربر اجازه می‌دهد تا بر اساس نیازهای خاص خود، به‌روزرسانی‌های خاصی را حذف یا اضافه کند.
  5. پشتیبانی از چندین زبان: UpdatePack7R2 از چندین زبان مختلف پشتیبانی می‌کند و می‌تواند به‌روزرسانی‌ها را برای نسخه‌های مختلف زبان ویندوز نصب کند.
  6. هماهنگی با درایورها و نرم‌افزارهای مختلف: این بسته به‌روزرسانی به‌گونه‌ای طراحی شده که با درایورها و نرم‌افزارهای مختلف تداخل نداشته باشد و در صورت نیاز، به‌روزرسانی‌های مورد نیاز آنها را نیز شامل شود.
  7. بهینه‌سازی عملکرد سیستم: با نصب این به‌روزرسانی‌ها، عملکرد سیستم بهبود می‌یابد و مشکلات امنیتی و باگ‌های موجود در سیستم عامل برطرف می‌شوند.

<p>The post دانلود نرم افزار UpdatePack7R2 24.7.10 نسخه ویندوز first appeared on دانلود فارسی.</p>


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

دانلود نرم افزار Corel VideoStudio Ultimate 2023 V26.2.0.311 ویرایش و مونتاژ فیلم

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *