دانلود نرم افزار MediaInfo V24.06 مشاهده اطلاعات فایل صوتی و ویدئویی

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

MediaInfo نام نرم افزاری کاربردی در زمینه نمایش اطلاعات فایل های چند رسانه ای و صوتی می باشد که توانایی نمایش اطلاعات درباره فایل های چند رسانه ای اعم از عنوان ، نویسنده ، کارگردان ، آلبوم ، شماره ، تاریخ و مدت زمان را دارا می باشد. نرم افزار MediaInfo همچنین توانایی ارایه اطلاعاتی اعم از کد های رمز گذاری ، کانال های صوتی ، زبان ، فریم در ثانیه و میزان ارسال بیت ها و غیره… را برای فایل های ویدیویی و فایل های صوتی را دارا می باشد. نرم افزار MediaInfo علاوه بر این توانایی نمایش اطلاعات درباره فایل های متنی مانند زیرنویس و قسمت های موجود فایل های ویدیویی را نیز دارا می باشد و به شما امکان می دهد تا بتوانید به روشی ساده تمامی اطلاعات مفید در مورد فایل خود را مشاهده نمایید.

ویژگی های نرم افزار MediaInfo

  1. پشتیبانی از فرمت‌های مختلف: MediaInfo از فرمت‌های مختلف فایل‌های صوتی و تصویری پشتیبانی می‌کند، از جمله MP3, MP4, MKV, AVI, MOV, WAV, و بسیاری دیگر.

  2. اطلاعات جامع: این نرم‌افزار می‌تواند اطلاعات جامعی مانند کدک‌های استفاده شده، نرخ بیت، رزولوشن، نرخ فریم، کانال‌های صوتی، زبان‌ها، و زیرنویس‌ها را نمایش دهد.

  3. رابط کاربری ساده: MediaInfo دارای یک رابط کاربری ساده و کاربرپسند است که امکان دسترسی سریع به اطلاعات فایل‌های چندرسانه‌ای را فراهم می‌کند.

  4. گزینه‌های خروجی مختلف: این نرم‌افزار قابلیت خروجی‌گیری اطلاعات به فرمت‌های مختلف مانند متن، HTML، XML، و CSV را دارد که برای تحلیل و مستندسازی مناسب است.

  5. پشتیبانی از زبان‌های مختلف: MediaInfo از چندین زبان پشتیبانی می‌کند که امکان استفاده از آن را برای کاربران مختلف از سراسر جهان فراهم می‌سازد.

  6. افزونه‌های مختلف: این نرم‌افزار افزونه‌های مختلفی برای ادغام با دیگر نرم‌افزارها و سیستم‌ها دارد، مانند افزونه‌های مرورگرها و افزونه‌های برنامه‌نویسی.

  7. نصب و استفاده آسان: نصب MediaInfo بسیار ساده است و استفاده از آن نیاز به دانش فنی پیچیده ندارد.

به روز رسانی :

1403/04/10 نسخه MediaInfo v24.06 اضافه شد.

برچسب ها:


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

دانلود نرم افزار Free YouTube Download V4.4.3.620 Premium دانلود ویدیو از یوتیوب

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *