دانلود نرم افزار LanSweeper 11.4.0.4 سیستم ثبت دارایی های فناوری اطلاعات متمرکز برای کامپیوتر

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار LanSweeper آخرین ورژن نسخه ویندوز با لینک مستقیم به صورت رایگان در سایت دانلود فارسی قرار گرفت. LanSweeper یک ابزار است که برای ساخت یک نرم افزار و سخت افزار کامل است که یک فهرست کامل از شبکه کامپیوتری شما تهیه می کند . این نرم افزار با یک رابط کاربری زیبای مبتنی بر وب کار می کند . در این نرم افزار بیش از 200 سخت افزار ، نرم افزار ، شبکه و سرور گزارش گنجانده شده است . همچنین در  نرم افزار LanSweeper شما در می توانید گزارش ها را به صورت فایل اکسل خروجی بگیرید . در این نرم افزار امکاناتی مثل نرم افزار و سیستم عامل گزارش صدور مجوز و محاسبه هزینه در اختیار دارید . همچنین دستورات سفارشی راه اندازی و برنامه از رابط وب برای حمایت از شما و مشتریان شما (کنترل از راه دور، پینگ، بیننده رویداد، تصویر از راه دور، …) اسکن برنامه ریزی شده اختیاری ، ادغام دایرکتوری فعال از دیگر امکانات این نرم افزار می باشد .

ویژگی های نرم افزار LanSweeper  اسکن کامپیوتر بدون نیاز به استقرار عوامل، اسکن کردن کامپیوتر سایت، پیدا کردن دستگاه های شبکه، اسکن در پرواز، در برنامه و یا بر ورود، قابلیت چاپ بیش از 250 گزارش به طور پیش فرض، دارای یک سرور اسکن، دارای یک دامنه یا گروه کاری، پشتیبانی از ویندوز 10، جمع آوری تمام فعال کاربران دایرکتوری و جزئیات کامپیوتر برای ماشین آلات ، ایجاد گزارش بر اساس OU، ادغام تصاویر کاربر، پاک کردن دایرکتوری فعال خود.

دانلود نرم افزار کامپیوتر

ویژگی های دانلود نرم افزار LanSweeper

اسکنر محدوده IP بدون عامل
اسکنر اکتیو دایرکتوری بدون عامل
اسکنر گروه کاری بدون عامل
تبادل و اسکن آفیس 365
اسکن کلاستر ویندوز
موجودی ماشین مجازی
Switch Port Mapping
مانیتورینگ ضد عملکرد
بررسی گارانتی خودکار
اسکن OID سفارشی
گزارش های شبکه داخلی
داشبوردهای فناوری اطلاعات
انطباق با مجوز نرم افزار
به روز رسانی آسیب پذیری

به روز رسانی :

1403/06/11 نسخه LanSweeper v11.4.0.4 اضافه شد .

برچسب ها:


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

دانلود نرم افزار CyberLink PerfectCam Premium V2.3.7124.0 بهینه سازی کنفرانس آنلاین برای کامپیوتر

دانلود نرم افزار CyberLink PerfectCam Premium آخرین ورژن نسخه ویندوز با لینک مستقیم به صورت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد