دانلود نرم افزار Flip PDF Plus Corporate V6.12.19 ساخت فایل PDF پیشرفته

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم‌افزار Flip PDF Plus Corporate یک ابزار قدرتمند برای تبدیل فایل‌های PDF به کتاب‌های الکترونیکی با صفحه‌ورق‌زن است که ویژگی‌های متنوع و پیشرفته‌ای را ارائه می‌دهد. دانلود نرم افزار Flip PDF Plus Corporate مناسب برای استفاده در شرکت‌ها و تیم‌های کاری است.

ویژگی‌های دانلود نرم افزار Flip PDF Plus Corporate

این ویژگی‌ها دانلود نرم افزار Flip PDF Plus Corporate را به یک ابزار ایده‌آل برای ایجاد و مدیریت کتاب‌های الکترونیکی تعاملی و حرفه‌ای تبدیل کرده است که برای شرکت‌ها و تیم‌های کاری بسیار مناسب است.

  1. تبدیل و انتشار: این نرم‌افزار امکان تبدیل فایل‌های PDF به فرمت‌های مختلفی مانند HTML، EXE، ZIP، Mac App، FBR، نسخه موبایل و حتی رایت بر روی CD را فراهم می‌کند. همچنین می‌توانید کتاب‌های الکترونیکی را مستقیماً به سرور FTP، ایمیل، یا به صورت افزونه برای WordPress، Joomla و Drupal منتشر کنید.
  2. مدیریت چندرسانه‌ای: قابلیت افزودن عناصر چندرسانه‌ای مانند ویدئوهای یوتیوب و ویمئو، تصاویر، لینک‌ها، صداها، انیمیشن‌های فلش و فایل‌های SWF و PNG به کتاب‌های الکترونیکی وجود دارد. همچنین امکان انجام توابع تعاملی با استفاده از جاوااسکریپت فراهم است.
  3. خروجی‌های سفارشی: این نرم‌افزار امکان ایجاد کتاب‌های الکترونیکی با قالب‌های از پیش طراحی‌شده، صحنه‌های انیمیشنی، پس‌زمینه‌های متنوع و افزودن موسیقی پس‌زمینه را دارد. همچنین می‌توانید کتاب‌های الکترونیکی را به صورت تک صفحه‌ای یا دو صفحه‌ای نمایش دهید و فونت‌ها و نسبت‌های صفحه را به دلخواه تنظیم کنید.
  4. ابزارهای کنترلی و امنیتی: امکان اضافه کردن واترمارک، تنظیم رمز عبور برای محافظت از کتاب‌های الکترونیکی، تعریف مجوزها برای دانلود، چاپ و اشتراک‌گذاری و همچنین ردیابی با استفاده از Google Analytics وجود دارد.
  5. پشتیبانی از تیم‌های کاری: نسخه Corporate به تیم‌ها اجازه می‌دهد تا نرم‌افزار را بر روی 4 دستگاه یا بیشتر فعال کنند و شامل یک حساب VIP رایگان برای بارگذاری 1000 کتاب بر روی سرور FlipBuilder به مدت یک سال است.

برچسب ها:


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

دانلود نرم افزار Teorex PhotoStitcher V3.1.0 ساخت عکس پارانورما برای کامپیوتر

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد