دانلود نرم افزار Ambiera RocketCake Professional 5.4 طراحی وبسایت بدون نیاز به برنامه نویسی برای کامپیوتر

وب سایت‌ها نقش مهمی را در کسب و کار ما ایفا می‌کنند. داشتن یک وب سایت با طراحی مناسب می‌تواند میزان فروش را افزایش داده و بالعکس آن یک وب سایت با UI و UX نامناسب باعث می‌شود تا بسیاری از خریداران از تصمیم خود منصرف شوند! از طرفی طراحی یک وب سایت نه تنها بسیار هزینه بر بوده بلکه نیازمند دانش خاص در حوزه‌های برنامه نویسی می‌باشد. علاوه بر این بار‌ها و بار‌ها دیده شده است که برخی از افراد علی رغم هزینه‌های بسیار زیاد از نتیجه طراحی وب سایت‌شان ناراضی بوده‌اند. از این رو ما به شما پیشنهاد می‌دهیم تا خودتان صفحه وب مورد علاقه خود را ایجاد کنید؛ آن هم بدون نیاز به هیچ گونه علم برنامه نویسی!

نرم‌افزار Ambiera RocketCake Professional یکی از بهترین گزینه‌های موجود در این زمینه است. این نرم‌افزار به علاقه مندان طراحی وب سایت کمک می‌کند تا بتوانند صفحه وب مورد علاقه خود را بدون نیاز به نوشتن حتی یک خط کد ایجاد کنند. همه چیز ساده است؛ تنها کافی است تا آن چه که در ذهن‌تان است را بر روی صفحه نمایش پیاده‌سازی کنید. مجموعه‌ای از انواع المان‌های گوناگون نظیر منو‌های کشویی، کلید‌هایی با اکشن‌های زیبا، اسلاید‌های متنوع و … در اختیارتان قرار دارند تا با استفاده از آن‌ها یک اثر منحصر به فرد را در قالب کد‌های HTML خلق کنید. شما عزیزان از نرم‌افزار Ambiera RocketCake Professional می‌توانید به عنوان یک ابزار حرفه‌ای برای ساخت لندینگ پیج‌ها و یا صفحاتی برای اسکریپت‌ها استفاده کنید.

دیگر نکته‌ای که باعث خاص‌تر شدن نرم‌افزار Ambiera RocketCake Professional دربین کاربران شده است؛ رابط کاربری ساده آن است. به گونه‌ای که مبتدی‌ترین افراد نیز قادر به استفاده و بهره‌مندی از آن خواهند بود. همان گونه که در توضیحات فوق نیز اشاره کردیم، تنها پیش نیاز شما برای ساختن صفحات وب به کمک این نرم‌افزار داشتن ایده کافی و لازم است.

ویژگی های نرم افزار Ambiera RocketCake Professional ویندوز

  • ساخت صفحات وب در کوتاه ترین زمان ممکن
  • گزینه ای مناسب برای ساخت صفحات اسکریپت ها و یا لندینگ پیج ها
  • بدون نیاز به دانش کدنویسی برای تمامی کاربران
  • دسترسی داشتن به مجموعه ای از المان های گوناگون
  • چندین قالب از پیش تنظیم شده با امکان شخصی سازی آن ها
  • رابط کاربری بسیار ساده و آسان

<p>The post دانلود نرم افزار Ambiera RocketCake Professional 5.4 طراحی وبسایت بدون نیاز به برنامه نویسی برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

دانلود Adobe DNG Converter v16.4

1. فایل دانلود شده را نصب کنید.   در صورتی که موفق به نصب و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *