دانلود نرم افزار Algorius Net Viewer V2024.6.4 نظارت شبکه

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

Algorius Net Viewer یک راه حل بسیار کاربردی برای نظارت بر شبکه است که آماده پاسخگویی به نیاز مدیران شبکه های کوچک و شبکه های بزرگ است. نرم افزار Algorius Net Viewer با قابلیت مشاهده و نظارت بر ساختار پیشرفته همراه است و امکان مدیریت کارآمد منابع و عیب یابی سریع ایستگاه های کاری و سرورها را فراهم می آورد.

Algorius Net Viewer نرم افزار نظارت شبکه واضح ترین و راحت ترین شبکه را برای شما نمایش می دهد و شما را از طریق این شبکه راهنمایی می کند. این نرم افزار همچنین دارای یک کنترل پنل نیز هست. این برنامه مرورگر SNMP MIB ، مرورگر WMI ، Wake On Lan و بسیاری از برنامه های دیگر را ارائه می دهد. این فابلیت شما را در مورد خطاهای پیش بینی نشده دستگاه های شبکه ای آگاه می کند و در مورد مسائل احتمالی قبل از وقوع واقعی آنها به شما هشدار می دهد. این برنامه از اعلان از طریق پیام کوتاه ، اسکایپ ، ایمیل و سایر موارد نیز پشتیبانی می کند.

ویژگی های نرم افزار Algorius Net Viewer

از ویژگی های نرم افزار Algorius Net Viewer می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تجسم شبکه شفاف
مدیریت سریع شبکه
نظارت دقیق بر شبکه
میانجیگری اعلان ها
فهرست
گزارش های مختلف
رابط وب
با نیازهای خود رشد کنید
جزئیات فنی

به روز رسانی :

1403/04/12 نسخه Algorius Net Viewer v2024.6.4 اضافه شد .

برچسب ها:


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

دانلود نرم افزار Mp3tag آخرین نسخه

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *