دانلود نرم افزار 2.107 ASCOMP F-Rename Professional تغییر نام دسته جمعی فایل ها و پوشه ها

نرم افزار ASCOMP F-Rename Professional همه شماره های موجود در داده های فایل را بر اساس الگوهای قابل انتخاب آزاد تغییر نام می دهد. اعمال کردن الگوهای تغییر نام از پیش آماده یا الگوهای مستقل بسیار ساده است.

این نرم افزار تغییر نام به تنهایی بالاترین انعطاف پذیری ممکن را ارائه می‌دهد. همچنین نه تنها امکان استفاده از برچسب‌های مختلف را فراهم کرده و به تبدیل، کوتاه سازی و جایگزینی نسبی یا کامل نامل فایل‌های موجود کمک کند.

با استفاده از این نرم افزار کل مجموعه فایل ها را شماره گذاری یا داده گذاری کنید و فایل های MP3 را هم تنها با چند کلیک ماوس بر اساس برچسب‌ های ID3 نامگذاری کنید. قابلیت‌ های نمایش و گزارش گیری این اطمینان را می‌دهند که هیچگاه ردیابی داده های ارزشمند خود را از دست ندهید.

ASCOMP F-Rename Professional ابزاری ساده و کاربردی برای تغییر نام سریع و ساده ی فایل ها است. با استفاده از این نرم افزار می‌توان نام فایل ها را در سیستم و بر اساس نیاز خود تغییر داد.

در صورتی که امکانات تغییر نام ویندوز اکسپلورر با نیازهایتان مطابقت ندارد به کمک این نرم افزار می‌توانید نام فایل های خود را بر اساس فرمت، اطلاعات موجود در تگ یا … تغییر دهید. علاوه بر این طرز کار با این برنامه بسیار ساده است و کاربر می تواند نام های بی معنای فایل ها را به اسامی معنادار تغییر دهید.

ویژگی های ASCOMP F-Rename

  • استفاده از آن راحت است.
  • بر اساس الگوهای انتخابی آزادانه همه اعداد موجود در فایل‌ها را تغییر دهید.
  • به تبدیل، کوتاه کردن و جایگزینی نسبی یا کامل نامل فایل های موجود کمک می‌ کند.
  • قابلیت‌ های نمایش و گزارش این اطمینان را می دهد که هیچگاه ردیابی داده های ارزشمند خود را از دست ندهید.
  • امکان تغییر نام فایل‌های صوتی بر اساس تگ‌های ID3
  • دارای امکان اضافه و یا حذف کردن رشته‌های متنی از عناوین فایل‌ها

<p>The post دانلود نرم افزار 2.107 ASCOMP F-Rename Professional تغییر نام دسته جمعی فایل ها و پوشه ها first appeared on دانلود فارسی.</p>


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

دانلود Adobe DNG Converter v16.4

1. فایل دانلود شده را نصب کنید.   در صورتی که موفق به نصب و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *