دانلود مجله Baseball America – بیسبال آمریکا

اولین رای باشید!

مجله Baseball America – بیسبال آمریکا

| شماره ژوئن ۲۰۲۴ اضافه شد |

مجله Baseball America هر سطحی از ورزش بیسبال را پوشش خواهد داد و علاقه‌مندان می‌توانند اطلاعات مقدماتی و حرفه‌ای آن را با این مجله دریافت کنند. این مجله تمرکز ویژه‌ای روی عملکرد پایه این ورزش دارد و قرار است که مدارس بیسبال مهم را در سرتاسر جهان بررسی کند. قرار است که به دبیرستان، دانشگاه‌ها، کشور ژاپن و لیگ‌های کوچک کشور آمریکا رفته و ببینیم که این ورزش چه شرایطی را دنبال می‌کند. این مجله هر دو هفته یک‌بار منتشر می‌شود و اطلاعات بیشتری در مورد آن، در وب سایت ناشر نیز منتشر خواهد شد.

مجله Baseball America از سال ۱۹۸۱ فعالیت خود را شروع کرده است و از همان زمان یک شرکت رسانه‌ای کاملا خدماتی محسوب می‌شود. بنیان گذار مجله آلن سیمپسون نام‌دارد و اولین شماره آن در کانادا منتشر شده است. در این ابتدا این مجله با نام All-America Baseball News شناخته می‌شده است. سیمپسون این مجله را پس از خرید توسط مایلز ولف، آن را به کارولینای شمالی منتقل کرده و انتشار آن را به صورت جدی‌تری پیگیری کرد. سیمپسون در نهایت در سال ۲۰۰۶ راه خود را از جمله جدا کرده و از آن جدا شد.

فوریه ۲۰۲۱

در این شماره از مجله قرار است که فصل را با استعدادهای پیش‌روی بیسبال بررسی کرده و ببینیم که چه تفاوتی با تاریخ بیسبال در طول سال‌های گذشته دارد. می‌دانیم که ورزش دیگر همانند گذشته نخواهد بود و ویروس کرونا تاثیرات زیادی روی ورزش بیسبال نیز داشته است. در این مجله به سراغ باشگاهی خواهیم رفت که در آلابامای جنوبی قرار دارد و استعداد‌های زیادی را به سمت خود جذب کرده است. بازهم تصاویر زیبایی از بازیکنان سرشناس بیسبال در این شماره هم دیده می‌شود.

مارس ۲۰۲۱

این شماره از مجله یک حالت نوستالژیک پیدا کرده است و یک داستان جذاب با زمینه بیسبال را خواهیم داشت. بقیه قسمت‌های مجله به قوت خودش باقی است و اخبار جذابی از این ورزش را در طی ماه گذشته دنبال خواهیم کرد. آموزش ورزش بیسبال و سابقه‌ای که در طول سال‌های گذشته دارد، از دیگر بخش‌های این مجله خواهد بود.

آوریل ۲۰۲۱

در این شماره از مجله Baseball America به سراغ رونالد آکونا جونیور خواهیم رفت. او که یکی از اسطوره‌های ورزش بیسبال محسوب می‌شود، همواره افتخارات زیادی را کسب کرده و هیچ گاه طرفداران وی را فراموش نخواهند کرد. طبق معمول اخبار مهم پیرامون این ورزش را در ادامه خواهیم داشت و تصاویر جذابی از مسابقات فصل را نیز می‌توانید مشاهده کنید.

می ۲۰۲۱

در این شماره از تیم‌هایی خواهیم گفت که این فصل یک بازگشت رقم زده و دوباره همان روزهای خوب خودشان را بازیابی کرده‌اند. از عملکرد آن‌ها در فصل گفته و سعی خواهیم کرد که یک به یک آن‌ها را بررسی کنیم. دنیای بیسبال در سال جدید همچنان ادامه پیدا می‌کند و شما می‌توانید با بازیکنانی مانند سی جی آبرامز آشنا شوید که این فصل خوش درخشیده‌اند.

ژوئن ۲۰۲۱

در این شماره به سراغ بازیکنی خواهیم رفت که می‌تواند هر مسابقه‌ای را به نفع تیم خود تغییر وضعیت دهد. او یک گیم چنجر بسیار قهار بوده و مهارت‌هایش در طول فصل‌های اخیر کاملا قابل مشاهده بوده است. نگاهی ویژه‌ای به وی داشته و سپس به سراغ اخبار و اطلاعات ماه خواهیم رفت.

جولای ۲۰۲۱

در این شماره می‌توانید داستانی کوتاه از بازیکنان بیسبال آمریکا را مطالعه کرده و از درفت بازیکنان در این فصل هم مطالبی را بخوانید. می‌توانید مطالب خوبی را داشته و اطلاعات خود را در زمینه این ورزش بالا برید. هرکدام از بازیکنان دارای عملکرد شاخصی بوده و شما را با خود همراه خواهد کرد.

آگوست ۲۰۲۱

در این شماره می‌توانید با مسابقات فصل آینده آشنا شده و با بهترین بازیکنانی که می‌توانند در این جام هنرنمایی کنند، آشنا شوید. در ادامه به سراغ استعدادهایی خواهیم رفت که می‌توانند ستاره مسابقات باشند و از ستارگان جوان هم صحبت خواهیم کرد.

سپتامبر ۲۰۲۱

در این شماره می‌توانید با مسابقات جذاب فصل تابستان همراه شده و با بهترین بازیکنان آن که عملکرد عالی از خود نشان دادند، همراه شوید. از بهترین پرتاب کننده‌ها صحبت کرده و تاثیرات ویروس کرونا را هم در برگزاری مسابقات بررسی خواهیم کرد. می‌توانید اخبار و اطلاعات مهم فصل را نیز مرور کنید.

اکتبر ۲۰۲۱

در این شماره می‌توانید جام قهرمانی همراه شوید که هم اکنون تیم‌های متنوعی شانس قهرمانی در آن را دارند و می‌توانید با بازیکنانی همراه شوید که می‌توانند تغییرات بسیار جالبی را در شماتیک امسال ایجاد کنند. علاقه مندان بیسبال حتما با این شماره همراه شوند.

فوریه ۲۰۲۲

در این شماره می‌توانید از بازیکنان برتر سال خوانده و مهارت‌های آن‌ها را زیر ذره بین قرار دهید. در بخش اخبار به مهمترین مسائل خواهیم پرداخت و علاقه‌مندان می‌توانند تحلیل کاملی روی آن داشته باشند. تصاویر و مقاله‌های جالب دیگری هم در این شماره ارائه شده است.

می ۲۰۲۳

در این شماره ویژه می‌توانید با نحوه انجام بازی بیسبال به شیوه آمریکایی آشنا شوید.

ژوئن ۲۰۲۳

این شماره شما را با رویداد دریفت فصل جاری همراه می‌کند و یک سری بازیکنان مهم را مرور خواهیم کرد.

آگوست ۲۰۲۳

این شماره به سراغ فصل تعطیلات رفته و رقابت‌های مهمی که پس از برگزار می‌شود را ارزیابی می‌کند.

سپتامبر ۲۰۲۳

در این شماره قرار است که با یک سری بازیکنان الیت آشنا شده و تاثیرشان را در تیم‌شان مشاهده کنیم.

اکتبر ۲۰۲۳

در این شماره قرار است که بازیکن برتر سال ۲۰۲۳ را معرفی کرده و از عملکرد وی برای شما بگوییم.

نوامبر ۲۰۲۳

در این شماره می‌توانید با یکی از استادان بازی بیسبال یعنی Brew همراه شده و یک مصاحبه جذاب خواهید خواند.

ژوئن ۲۰۲۴

این شماره به پدیده بعدی دنیای بیسبال پرداخته و در مورد آن بیشتر صحبت می‌کند.

info

Baseball America is a sports magazine that covers baseball at every level, with a particular focus on up-and-coming players in high school, college, Japan, and the minor leagues. It is currently published in the form of a bi-weekly newspaper, five annual reference book titles, a weekly podcast, and a website.

رمز فایل: www.downloadha.com


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

دانلود مجله Match of the Day – شماره 703

اولین رای باشید! Match of the Day – مجله مسابقه روز | شماره ۷۰۳ اضافه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *