دانلود دوره Facebook Ad Lead Generation

دانلود دوره Facebook Ad Lead Generation به صورت رایگان از آموزش های یودمی با لینک مستقیم در سایت دانلود فارسی قرار گرفت. آیا آماده‌اید تا با استفاده از تبلیغات فیس‌بوک ترافیک را افزایش دهید، لیدهای جدید تولید کنید و کسب‌وکار خود را رشد دهید؟

چه یک مالک کسب‌وکار کوچک باشید، چه یک بازاریاب و یا کسی که به دنبال افزایش مهارت‌های تبلیغات دیجیتال است، این دوره جامع تبلیغات فیس‌بوک برای شما طراحی شده است.

دانلود دوره Facebook Ad Lead Generation همه چیزی است که برای ایجاد، مدیریت و بهینه‌سازی کمپین‌های موفق تبلیغات فیس‌بوک نیاز دارید، به شما آموزش می‌دهد. ما شما را از مبتدی به متخصص می‌بریم، با تمرکز بر دانش و مهارت‌های اساسی که برای دستیابی به اهداف تبلیغاتی شما لازم است.

با دانلود دوره Facebook Ad Lead Generation چه چیزی یاد خواهید گرفت؟

  • ایجاد دارایی‌های تبلیغات فیس‌بوک: با تنظیم و گرم کردن پروفایل شخصی فیس‌بوک و صفحه کسب‌وکار خود شروع کنید. وضعیت صفحه کسب‌وکار فیس‌بوک خود را بررسی کرده و با Meta Business Suite آشنا شوید.
  • آشنایی با مدیر کسب‌وکار: یاد بگیرید که چگونه مدیر کسب‌وکار فیس‌بوک خود را ایجاد و مدیریت کنید، افراد، صفحات و حساب‌های تبلیغاتی را اضافه کنید و کسب‌وکار و دامنه خود را تأیید کنید.
  • ناوبری در مدیر تبلیغات: به صورت عمیق به مدیر تبلیغات فیس‌بوک پرداخته، ساختار کمپین را درک کرده و استراتژی‌ها و بودجه‌های کمپین‌های خود را تعیین کنید.
  • ایجاد تبلیغات: کمپین‌ها، مجموعه‌های تبلیغاتی و تبلیغات مؤثر ایجاد کنید. یاد بگیرید که چگونه مخاطبان را هدف‌گیری کنید، مخاطبان سفارشی ایجاد کنید و ایده‌های خلاقانه تبلیغاتی تولید کنید. اطمینان حاصل کنید که تبلیغات شما با سیاست‌های فیس‌بوک مطابقت دارد و تبلیغات رد شده را به چالش بکشید.
  • بهینه‌سازی: هنر پیگیری و تجزیه و تحلیل معیارهای عملکرد را بیاموزید. نقاط داده‌ای تنظیم کنید، مجموعه‌های تبلیغاتی و تبلیغات خود را بهینه کنید و کمپین‌های خود را برای دستیابی به اهداف خود تنظیم کنید.
  • محتوای اضافی: ساختار کمپین پیشنهادی من، تست پیشرفته تیترها، نحوه پیگیری، پرورش و بستن لیدها از فیس‌بوک و موارد دیگر!

در پایان این دوره تبلیغات فیس بوک

شما با دانش و اعتماد به نفس برای مدیریت کمپین‌های تبلیغاتی فیس‌بوک به طور مؤثر مجهز خواهید شد، چه بخواهید خودتان این کار را انجام دهید یا آن را به دیگران واگذار کنید. شما قادر خواهید بود عملکرد کمپین‌ها را ارزیابی کرده و اقدامات عملی برای بهبود نتایج را اجرا کنید. این دوره برای کسب‌وکارهایی با اندازه‌ها و بودجه‌های مختلف مناسب است و بر کمپین‌های ترافیک و فرم‌های لید تمرکز دارد تا بیشترین تأثیر را داشته باشد.

دانلود دوره Facebook Ad Lead Generation برای چه کسانی مناسب است؟

این دوره طراحی شده است تا شما را از مبتدی به متخصص در تبلیغات فیس‌بوک تبدیل کند. شما نیازی به دانستن تمام مطالب پیشرفته برای شروع و دستیابی به موفقیت سریع ندارید. هدف من این است که به شما کمک کنم تا “به اندازه کافی بدانید که خطرناک باشید”، بنابراین چه بخواهید شخص دیگری را استخدام کنید یا خودتان این کار را انجام دهید، اعتماد به نفس داشته باشید تا بدانید که عملکرد خوب/بد است و باید چه کنید.
کمپین‌های فیس‌بوک انواع مختلفی دارند، اما آنچه که من به طور خاص پوشش می‌دهم، کمپین‌های ترافیک و فرم‌های لید هستند. این‌ها آسان‌ترین کمپین‌ها برای مدیریت و از مؤثرترین کمپین‌ها برای اجرا در بودجه‌های کم/بزرگ هستند، چه کسب‌وکار شما جا افتاده باشد یا جدید.

دانلود انواع فیلم آموزشی رایگان

الزامات

هیچ تجربه قبلی در زمینه تبلیغات فیس‌بوک لازم نیست. شما همه چیزهایی که نیاز دارید بدانید تا از مبتدی به متخصص در تبلیغات فیس‌بوک تبدیل شوید، یاد خواهید گرفت.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

دانلود فیلم Lego Star Wars Summer Vacation 2022

دانلود رایگان فیلم Lego Star Wars Summer Vacation 2022 با کیفیت BluRay 720p پیش نمایش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد