دانلود دوره آموزشی The Fundamentals of Musical Sound Design طراحی صدا

من یونا هستم، یک طراح صدا، مهندس میکس و مسترینگ، آهنگساز و تهیه کننده موسیقی. تحت نام Tilde و به عنوان تهیه کننده گروهم Klarigon، من موسیقی اصلی و بسته های نمونه ایجاد می کنم. من همچنین تکنیک های پیشرفته تولید موسیقی را در YouTube به اشتراک می گذارم.

در این دوره پویا، من مشتاق هستم که روش ها و تکنیک های اصلی طراحی صدای مدرن را به شما آموزش دهم. در پایان، تقریباً بر هر مصنوعی، چه آنالوگ، دیجیتال، پلاگین، استوک یا سخت افزار مسلط خواهید شد. هنگامی که از تمام قدرت ابزارهایی که در اختیار دارید استفاده کنید، متوجه خواهید شد که پلاگین های فانتزی که فکر می کردید به آنها نیاز دارید اغلب غیر ضروری هستند.

این دوره مملو از نمونه‌های پچ عملی است، اما مهمتر از آن، بر توسعه درک عمیق از اصول سنتز تمرکز دارد. هر کسی می تواند یک آموزش را دنبال کند، اما اگر واقعاً درک کنید که سینت سایزرهای شما چگونه کار می کنند، می توانید هر صدایی را که می توانید رویای آن را بسازید.

تنظیمات از پیش تعیین شده می توانند در زمان صرفه جویی کنند و فرصت های یادگیری ارزشمندی را ارائه دهند، اما پتانسیل واقعی آنها زمانی آشکار می شود که عملکرد آنها را درک کنید. در تجربه من، بهینه سازی تنظیمات از پیش تعیین شده یا ایجاد خود از ابتدا سریعترین راه برای رسیدن به صدای عالی است. در این دوره هر دو را به شما آموزش خواهم داد.

چرا حیاتی؟ Vital ابزار عالی برای این سفر است. اصول آن با اکثر سینت سایزرهای مدرن هماهنگ است و به کارگیری دانش شما در نرم افزارهای مختلف را آسان می کند. رابط کاربری قدرتمند و کاربرپسند Vital به ما امکان می دهد این مفاهیم را آزادانه کشف کنیم. علیرغم رایگان بودن، در بین تولیدکنندگان حرفه ای و طراحان صدا به دلیل قابلیت های قوی آن مورد علاقه است.

در اینجا چیزی است که می توانید انتظار داشته باشید: ما با اصول اولیه شروع می کنیم و به تدریج به مفاهیم پیشرفته می پردازیم. همانطور که در مورد اجزای مختلف سینتی سایزر یاد می گیرید، صداهای جدیدی را در موسیقی خود ایجاد و استفاده خواهید کرد. هر درس با تمرین هایی به پایان می رسد که برای تقویت یادگیری شما طراحی شده اند و به شما کمک می کنند تا کتابخانه ای از پیش تنظیم های مصنوعی منحصر به فرد بسازید.

دوره The Fundamentals of Musical Sound Design برای چه کسانی است؟

تهیه کنندگان موسیقی
پخش کننده های صفحه کلید
آهنگسازان
نوازندگان
طراحان صدا
مهندسین صدا
علاقه مندان

الزامات
مناسب برای تمام مبتدیان
طراحان و تولیدکنندگان پیشرفته صدا که می خواهند درک خود را عمیق تر کنند و تکنیک های جدید را بیاموزند

<p>The post دانلود دوره آموزشی The Fundamentals of Musical Sound Design طراحی صدا first appeared on دانلود فارسی.</p>


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

دانلود فیلم Rapture 2023

دانلود رایگان فیلم Rapture 2023 با کیفیت BluRay 720p پیش نمایش فیلم اضافه شد کیفیت ۷۲۰p …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *