دانلود دوره آموزشی ورزشی Beginner Yoga and HIIT Course Part Two یوگا مبتدی و سری HIIT بخش دو

Namaste Yogis و علاقه مندان به تناسب اندام، به یوگا مبتدی و سری HIIT خوش آمدید. اگرچه این ماه 2 از سری یوگای مبتدی است، اما می توان از آن به تنهایی به عنوان یک دوره کامل استفاده کرد. اگر خود را کمی با تجربه تر از یک مبتدی می دانید، با خیال راحت از ماه دوم شروع کنید.

هر 3 قسمت از سری یوگای مبتدی برای مبتدیان مناسب است. آنها به گونه ای طراحی شده اند که شما را به چالش بکشند و شما را متناسب کنند. شدت هر دوره افزایش می یابد، بنابراین اگر تجربه قبلی در زمینه تناسب اندام و یوگا ندارید، توصیه می کنم دوره را از قسمت اول دنبال کنید. این دوره به گونه ای طراحی شده است که به شما امکان می دهد زمان کافی برای یادگیری حرکات جدید داشته باشید و با اصطلاحات و تمرینات اولیه آشنا شوید. در پایان دوره، شما احساس قوی‌تر، انعطاف‌پذیری، استقامت بیشتر، با ظرفیت قلبی عروقی بهتر و همچنین آرام‌تر و پایدارتر خواهید داشت.

شما می توانید با قسمت دوم تا زمانی که چالش برانگیز است یا تا زمانی که از آن لذت می برید ادامه دهید. سپس هر زمان که احساس کردید برای تغییر و افزایش حرارت آماده هستید، به قسمت سوم بروید. توصیه می کنم هر قسمت را حداقل به مدت یک ماه تمرین کنید. با دنبال کردن این مجموعه و اختصاص بخش کوچکی از روز خود به سلامتی، به شما کمک می کند تا سرحال بمانید و به روشی لذت بخش به تناسب اندام برسید.

دوره Beginner Yoga and HIIT Course Part Two برای چه کسانی است؟

هر کسی که به دنبال یک سیستم جامع یوگا و تناسب اندام است. هر کسی که به دنبال بهبود سطح سلامت و تناسب اندام خود است. هرکسی که به دنبال ایجاد آرامش و آرامش است. برای کاهش وزن عالی است.

الزامات
تشک یوگا الزامی است. اختیاری، دانش آموزان می توانند سری قسمت اول یوگا مبتدی من را تکمیل کنند. اگر دانش‌آموز تجربه‌ای از یوگا یا تناسب اندام دارد، می‌تواند با قسمت دوم شروع کند و فقط به خود زمان کافی بدهد تا با حرکات و ژست‌ها آشنا شود.
مناسب برای تمامی سطوح

<دانلود دوره ورزشی Beginner Yoga and HIIT Course Part One یوگا اینتروال بخش یک>

<p>The post دانلود دوره آموزشی ورزشی Beginner Yoga and HIIT Course Part Two یوگا مبتدی و سری HIIT بخش دو first appeared on دانلود فارسی.</p>


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

دانلود فیلم رقص خیالی Fancy Dance 2024

منبع dlrozaneh.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *