دانلود برنامه Messenger for Messages Lite برای اندروید

‏‏برنامه رایگان مسنجر لایت به شما کمک می‌کند تا برنامه‌های پیام‌رسان و رسانه‌های اجتماعی محبوب مانند پیام‌رسان‌های رایگان را باز کنید: واتس‌اپ، پیام‌رسان فیس‌بوک، وایبر، کاکاوتالک، ویچت، لاین، تانگو، پاتوق، چت فوری، تلگرام و موارد دیگر، به سرعت.

‏ br>با Lite Messenger پیام‌های رایگان را به همه برنامه‌های پیام‌رسان یا پیام‌های متنی SMS و پیام‌های تصویری MMS بدون اتصال به اینترنت ارسال کنید. از ارسال پیامک و غنای چت بدون محدودیت لذت ببرید.

‏این برنامه مقصد یک‌جای شما برای همه برنامه‌های پیام‌رسان شماست. این به شما کمک می کند تا تمام برنامه های پیام رسان و اجتماعی اصلی مانند

‏- مسنجر whatsapp

‏- مسنجر فیس بوک

‏- tango

‏- wechat

‏- pinterest

‏- kik

‏- IMO< br>- xfinity

‏- telegram

‏- viber

‏- snapchat

‏- instagram

‏- kakaotalk

‏- line

‏- hangouts

‏و بیش از 200 برنامه پیام رسان دیگر در یک برنامه.

‏برنامه‌های پیام‌رسان بدون نیاز به نصب رایگان، بدون مصرف ترافیک شبکه تلفن همراه، همه برنامه‌های پیام‌رسان و ارتباطی را می‌توان باز کرد و در برنامه مسنجر ما استفاده کرد.

‏برخی از رسانه‌های اجتماعی مهم و برنامه های پیام رسان ادغام شده در این برنامه Lite Messenger عبارتند از:

‏Facebook Messenger این برنامه پیام رسان به شما امکان می دهد فوراً به افراد زندگی خود به صورت رایگان دسترسی داشته باشید. مسنجر فیس بوک درست مانند ارسال پیامک است، اما مجبور نیستید برای هر پیام هزینه ای بپردازید (با طرح داده شما کار می کند). با استفاده از پیام رسان فیس بوک می توانید در دفترچه تلفن خود به افراد پیام دهید و فقط یک شماره تلفن را برای افزودن یک مخاطب جدید وارد کنید.

‏Whatsapp Messenger این یک برنامه پیام رسانی رایگان است که برای Android و سایر تلفن های هوشمند موجود است. .WhatsApp Messenger از اتصال اینترنت تلفن شما (4G/3G/2G/EDGE یا Wi-Fi، در صورت وجود) استفاده می‌کند تا به شما امکان ارسال پیام و تماس با دوستان و خانواده را بدهد. با استفاده از پیام رسان Whatsapp می توانید به صورت رایگان با دوستان و خانواده خود تماس بگیرید.

‏tiktok اکنون از tiktok با Lite Messenger تنها با یک ضربه استفاده کنید. Tiktok با ثبت لحظات خنده دار و به یاد ماندنی برای به اشتراک گذاشتن با جهان، کشف و ساختن ویدیوهای عالی خود را برای شما آسان می کند. با tiktok در Lite پیام‌رسان ویدیوهای خود را با فیلترهای جلوه‌های ویژه، برچسب‌های سرگرم‌کننده، موسیقی و موارد دیگر به سطح بالاتری برسانید. زندگی به سرعت در حال حرکت است، بنابراین هر ثانیه را حساب کنید و به دنیا نشان دهید چه چیزی دارید!

‏Mitron – از برنامه mitron با پیام رسان استفاده کنید و ویدیوهای خنده دار تماشا کنید.

‏شما اکنون می توانید به همه برنامه های اجتماعی خود در یک مکان دسترسی داشته باشید: فیس بوک، توییتر، یوتیوب، tik tok، اینستاگرام، mitron و بسیاری دیگر از برنامه های رسانه های اجتماعی در یک مکان. همچنین می توانید از برنامه های پیام رسان همه در یک در Lite Messenger استفاده کنید. مسنجر لایت بهترین برنامه راه‌انداز پیام‌رسان همه در یک است.

‏مسنجر لایت همچنین برخی از سایت‌های خبری برتر را فهرست می‌کند تا بتوانید از آخرین رویدادها در سراسر جهان به‌روز باشید. اکنون همچنین جدیدترین ویدیوهای پرطرفدار را از یوتیوب و سراسر وب در مسنجر لایت بیابید.

‏Lite Messenger یک برنامه شبکه اجتماعی همه در یک است که مصرف داده شما را پایین نگه می دارد و فضای کمتری را در تلفن شما اشغال می کند. می‌توانید به همه برنامه‌های اجتماعی محبوب در یک مکان دسترسی داشته باشید:

‏فیس‌بوک

‏توئیتر

‏اینستاگرام

‏یوتیوب

‏لینکداین

‏Pinterest

‏Quora

‏Yahoo

‏ Reddit

‏Tumblr

‏9GAG

‏MySpace

‏و بسیاری موارد دیگر

‏برخی از ویژگی های برنامه پیام رسان lite:

‏- لیست برنامه های پیشنهادی برای باز کردن بر اساس میزان استفاده شما< br>- فهرست برترین برنامه های پیام رسان، از جمله پیام رسان fb، پیام رسان واتساپ، اسنپ چت، اسکایپ، پیام رسان اینستاگرام و هزاران مورد دیگر!

‏- فهرست برترین برنامه های اجتماعی، از جمله فیس بوک، فیس بوک لایت، توییتر، یوتیوب، اینستاگرام، یاهو و بیشتر

‏- با دسترسی به 500 برنامه مرور وب مانند فیس بوک، فیس بوک لایت، اینستاگرام، واتس اپ، توییتر، لینکدین و غیره در برنامه پیام رسان تا 1 گیگابایت حافظه ذخیره می کند

‏- بخش اخبار، ویدیوها و بازی های برتر

‏با Lite Messenger می‌توانید از محبوب‌ترین برنامه‌های اجتماعی در یک برنامه استفاده کنید. مسنجر لایت بهترین برنامه اجتماعی و پیام رسان aio است که به شما امکان می دهد به رسانه های اجتماعی در حال حرکت دسترسی داشته باشید. مسنجر Lite به شما امکان می دهد پیام رسان فیس بوک را با یک کلیک بلافاصله باز کنید. نه فقط این، بلکه همه را در یک بازی و همه اخبار را در برنامه Lite دریافت می کنید. Lite بهترین همراه شما برای متصل ماندن در حال حرکت است!


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

خطرناک ترین داروهای جهان که پزشکان تجویز می کنند

در ادامه فهرستی از خطرناک‌ ترین داروهای موجود را گردآوری کرده‌ایم که به دلیل مصرف …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *