دانلود بازی Undeadly برای PC |‌ یاس دانلود

 

دانلود بازی Undeadly برای کامپیوتر

| بازی نمرده |

| نسخه TENOKE |

 

Undeadly بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن و استراتژیک می باشد که در سال 2024 توسط Irreflex Studios ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. رستاخیز مردگان؛ آیا برای یک روایت جذاب و ماجراجویی در دنیای زامبی‌ها آماده هستید؟ این بازی یک عنوان جدید و جذاب است که شما در آن به عنوان عضوی از یک گروه بازمانده در دنیایی ویرانه ایفای نقش می‌کنید. وظیفه شما این است که از توانایی‌های خود استفادهو به دنبال منابع بگردید. دنیای اطراف شما پر از مردگانی است که به دنبال کشتار هرچه بیشتر انسان‌ها هستند. حال وظیفه شما این است که با استفاده از مهارت و توانایی خود و دیگر بازماندگان در شرایط فعلی زنده بمانید.

در این بازی شما باید از روشنایی روز با هوشیاری استفاده کنید و دائم در حال جمع‌آوری اقلام و منابع باشید؛ زیرا که در شب خطر زامبی‌ها افزایش می‌یابد. در بازی شما باید با پدیده‌های ناشناخته رو به رو شوید. با زامبی‌ها با رو در رو شوید و با استفاده از سلاح‌هایی که در دسترس دارید، تا هر تعداد از آن‌ها را که می‌توانید از پای درآورید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Undeadly را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

 

 

تریلر بازی Undeadly :

 

 

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS *: Windows 7 or later
Processor: 3 GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 950 or Radeon HD 7970
DirectX: Version 10
Storage: 4 GB available space

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “یاس دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه شکایت خود را ثبت کنید.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

حل مشکل ۵۰ درصد از مستاجران تهرانی با مردمی‌سازی مسکن

همزمان با ورود به فصل اجاره مسکن  طرح مسکن استیجاری دولتی بار  دیگر بر روی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *