دانلود بازی Trans Siberian Railway Simulator – Early Access برای کامپیوتر

دانلود بازی Trans Siberian Railway Simulator

در این بازی شبیه سازی و اکشن پشت کنترل‌های یک لوکوموتیو کلاسیک روسی قرار بگیرید و ببینید آیا حیوانات وحشی، افراد بد، یخ‌های شدید و یک لوکوموتیو دائماً می‌توانند شما را متوقف کنند یا خیر. سعی کنید در طولانی ترین خط راه آهن جهان زنده بمانید!

در بازی Trans Siberian Railway Simulator سکان یک لوکوموتیو کلاسیک روسی را در دست بگیرید، زیبایی های خام و وحشی سیبری را کشف کنید و سعی کنید در طولانی ترین خط راه آهن جهان زنده بمانید. این شبیه ساز راه آهن ترانس سیبری است. یک بازی برای ماجراجویان واقعی!

در این عنوان ماجرایی بررسی کنید که آیا حیوانات وحشی، افراد بد، یخبندان های قوی و یک لوکوموتیو دائما می توانند شما را متوقف کنند. یاد بگیرید چگونه یک مرد واقعی باشید! شبیه ساز راه آهن ترانس سیبری چالش های شگفت انگیز راه آهن و بقا را در مسیرهای خطرناک واقعی روسیه ارائه می دهد. احساس کنید که قرار دادن دستان خود در راس یک لوکوموتیو باربری قدرتمند و کاوش در مناظر طبیعی دست نخورده که مطمئنا شما را به وجد خواهد آورد، چگونه است.

<p>The post دانلود بازی Trans Siberian Railway Simulator – Early Access برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

دانلود بازی Osiris New Dawn Build 14822468 – P2P برای کامپیوتر

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *