دانلود بازی Timberborn V0.6.3.1a – Early Access برای کامپیوتر

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Timberborn

پیک بازی شهرسازی شامل حیوانات مبتکر در  معماری عمودی و کنترل رودخانه که حاوی مقادیر زیادی چوب است و در سال 2020 توسط Mechanistry طراحی و منتشر شده است.بشر زمین را به یک زمین بایر تبدیل کرد و از بین رفت ، اما برخی از گونه ها زنده مانده و تکامل یافتند. یکی از خانواده های منحصر به فرد بیور را انتخاب کنید و ببینید که کلنی شما چه مدت دوام می آورد!به لطف  تجربه در مهندسی آب ، خشکسالی های فاجعه بار را تحمل کنید. حاملان آینده رودخانه ها را هدایت می کنند ، سدها را برپا می کنند و کانال ها را با مواد منفجره حفر می کنند.

اما مراقب باشید ، جاری شدن سیلاب کنترل نشده به اندازه انفجار دینامیت کشنده است!!چوب را به ماشین آلات و بناهای پیچیده تبدیل کنید. چوب منبع اصلی در بازی Timberborn است ، اما پیشرفته ترین سازه ها به فلز نیاز دارند. برای یافتن آن ، جستوجوگران خود را به ویرانه های دنیای قدیمی بفرستید.با زنجیره های تولید کارآمد و فعالیت های شبانه بیش از حد ، یک شهر در Timberborn مرفه بسازید و شهر خود را هر روز پیشرفته تر کنید.

به روز رسانی :

1403/05/06 نسخه Timberborn v0.6.3.1a – Early Access اضافه شد.

برچسب ها:


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

دانلود بازی CarX Street V1.0.2 – P2P برای کامپیوتر

بازی‌های ویدیویی به‌عنوان یکی از پرطرفدارترین و گسترده‌ترین انواع سرگرمی‌های دیجیتال، هر روز بیش از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد