دانلود بازی The Spider Nest: Spider Games برای اندروید

‏‏وارد دنیای تاریک The Spider Nest: Eat the World شوید، یک بازی عنکبوتی فریبنده که در آن به یک عنکبوت غول پیکر ترسناک فرمان می دهید که از خانه خود در برابر مهاجمان بی امان انسانی دفاع می کند. نقش خود را به عنوان ملکه عنکبوت در آغوش بگیرید و مهاجمان انسانی را ببلعید – آنها را در پیله های ابریشمی بپیچید و به انبار لانه خود بیاورید تا ارتش در حال رشد فرزندان خود را تغذیه کنید.

‏تخم های گرانبهای خود را در برابر انسان ها محافظت کنید، به آنها غذا دهید و مشاهده کنید که آنها به جنگجویان قدرتمندی تبدیل می شوند که آماده دفاع از لانه شما هستند. آنها به مهاجمان حمله می کنند، به سمت آنها سم شلیک می کنند و آنها را برای انبارهای تغذیه شما جمع آوری می کنند. شما حتی می توانید آنها را با جمع آوری جهش زاها برای حداکثر قدرت تکامل دهید!

‏اما مراقب باشید—دشمنان شما هر لحظه قوی تر می شوند و با سلاح هایی مسلح می شوند تا کلنی عنکبوت شما را از بین ببرند. آنها سعی می کنند به عنکبوت شما شلیک کنند، آن را با آتش بکشند و لانه عنکبوت را نابود کنند. تارها را بچرخانید تا از مهاجمان جلوگیری کنید، کشتارهای خود را در پیله بپیچید تا ارتش عنکبوت خود را تغذیه کنید، و ملکه عنکبوت خود را تکامل دهید تا در این بازی عنکبوت از دشمنان شما قوی تر شود.

‏در آشیانه عنکبوتی: Eat the World، بقا در درجه اول اهمیت قرار دارد و تنها افراد حیله گر و بی رحم در این بازی عنکبوت شکوفا می شوند. آیا از پس چالش برمی‌آیید و جایگاه واقعی خود را به عنوان استاد وب به دست خواهید آورد؟ با The Spider Nest: Eat the World و بلعیدن این سیاره خوشمزه به دنیای تاریک و جذاب بازی های عنکبوتی بپیوندید!


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

نوشیدن آب سرد همراه با حفظ سلامتی فقط به یک شرط + فیلم

مهمان برنامه «انارستان» از شبکه افق از مشکلاتی که مصرف آب سرد بر سیستم گوارشی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *