دانلود بازی The Crust Build 15051840 – Early Access برای کامپیوتر

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی The Crust

به عنوان ناجی بشریت در حال کاوش در آینده در ماه، پایگاه ماه را خودکار کنید. استخراج، صنایع دستی، تحقیق و تجارت با زمین در این بیس‌ساز داستانی جذاب را تجربه کنید. منابع ماه را استخراج کنید، ماشین آلات پردازش صنایع دستی را استخراج کنید و پایگاه خود را با ماهواره و باتری نیرو دهید. پیشرفت های علمی را در سه درخت تحقیقاتی باز کنید تا قابلیت های فن آوری خود را افزایش دهید.

خودکار کردن منابع با تسمه نقاله و هواپیماهای بدون سرنشین. با استقرار تسمه نقاله و هواپیماهای بدون سرنشین برای اتوماسیون یکپارچه، مدیریت منابع خود را ساده کنید. در بازی The Crust سفرهای ماه را برای کشف اسرار پنهان ماه آغاز کنید، مریخ نورد خود را در مکان های مختلف مستقر کنید و در اسرار زیستگاه تازه کشف شده ماه بشریت جستجو کنید.

از طریق قراردادهایی در تبادل منابع با زمین شرکت کنید، جایی که تصمیمات شما قدرت شکل دادن به چشم انداز سیاسی آنها را دارد. یک جناح را برای حمایت یا حرکت در میدان به صورت استراتژیک برای حداکثر سود انتخاب کنید. تیمی از استعمارگران را جمع آوری کنید. مردم با ارزش ترین منبع شما هستند. سلامتی، خلق و خو و نیازهای مستعمره نشینان را پیگیری کنید. در طول بازی The Crust بهترین کارشناسان را استخدام کنید و مطمئن شوید که آنها به عنوان یک تیم کار می کنند: این ویژگی ها و مهارت های منحصر به فرد آنها است که به شما امکان می دهد تولید و تحقیق خود را واقعاً بهینه کنید!

برچسب ها:


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

دانلود بازی Wild West Dynasty – RUNE برای کامپیوتر

دانلود بازی Wild West Dynasty در این بازی ماجرایی، شبیه سازی و نقش آفرینی مزرعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد