دانلود بازی TeleMorpher برای PC |‌ یاس دانلود

 

دانلود بازی TeleMorpher برای کامپیوتر

| بازی تله‌مورفر |

| نسخه TENOKE |

 

TeleMorpher بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های ماجرایی، کژوال، ایندی، نقش‌آفرینی و شبیه‌سازی می باشد که در سال 2024 توسط Yuyang ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. تله‌مورفر یک بازی جدید، سرگرم‌کننده و جذاب در سبک اکشن و اول شخص است که یک سلاح با فناوری پیشرفته را به تصویر می‌کشد. با این اسلحه می‌توانید کره‌های تله‌پورت را شلیک کنید و بدین طریق، خود را به مقصد این دروازه‌ها منتقل کنید. تنها هدف شما در این بازی، این است که بتوانید با استفاده از چنین اسلحه‌ای از آزمایشگاه مرموزی که در آن هستید فرار کنید.

در داستان بازی آمده که وقتی به هوش می‌آیید، خود را در یک آزمایشگاه مرموز می‌بینید. این مکان پر از خطرات ناشناخته است. بنابراین باید از توانایی تله‌موفر برای موانع و کشف حقیقت پشت این آزمایشگاه استفاده کنید. هر مرحله از بازی چالش‌های خاص خود را دارد که باید با کاوش محیط اطراف بر آن غلبه کرده و روند داستانی بازی را با موفقیت طی کنید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی TeleMorpher را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

 

 

تریلر بازی TeleMorpher :

 

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “یاس دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه شکایت خود را ثبت کنید.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

وقتی اجتماع انتخاباتی برای پزشکیان در «امیرچخماق» ممنوع است، برای جلیلی بدون ممنوعیت

رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان در یزد، به لغو سخنرانی مسعود پزشکیان در میدان «امیر چخماق» …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *