دانلود بازی Tekken 8 Ultimate Edition v1.05.00 – P2P/DODI برای کامپیوتر

دانلود بازی TEKKEN 8 کرک شده

برای فصل بعدی بازی های مبارزه ای افسانه ای، TEKKEN 8 آماده شوید

  • 32 شخصیت جنگنده برای یک نسل جدید را تجربه کنید.

تصاویری شخصیت کاملاً بازطراحی شده. مدل‌های استادانه و بسیار دقیق که از روی زمین ساخته شده‌اند و گرافیک‌های بالا، محدودیت‌های سخت‌افزار نسل جدید را با افزودن وزن و فضای جدیدی به نبردهای برجسته TEKKEN می‌شکنند. محیط‌های زنده و مراحل تخریب‌پذیر با هم ترکیب می‌شوند تا حس غوطه‌وری فوق‌العاده‌ای را ایجاد کنند و تجربه بازی نهایی را ایجاد کنند.

  • بازی جدید، رقابت جدید

Fist Meets Fate در TEKKEN 8. با داشتن رکورد طولانی‌ترین داستان بازی ویدیویی، سری TEKKEN فصل جدیدی را آغاز می‌کند، زیرا TEKKEN 8 حماسه غم‌انگیز دودمان خونی میشیما و کازاما و پدر و پسری که دنیا را تکان می‌دهند ادامه می‌دهد. مسابقات کینه از 6 ماه پس از بسته شدن آخرین مسابقه شروع می شود. داستان رشد و عزم جین کازاما فصل جدیدی در حماسه بی‌زمان را نشان می‌دهد.

  • نبردهای فوق العاده هیجان انگیز که تجسم پرخاشگری و تخریب را می دهد.

سیستم نبرد جدید، Heat، ماهیت تهاجمی نبردها را مشخص می کند، در حالی که احساس بازی و تاکتیک های منحصر به فرد سری TEKKEN را حفظ می کند. شدت نبردها با مراحل تخریب پذیر بسیار افزایش می یابد. رها کردن Rage Arts مانند حرکت فوق العاده مطمئناً هم بازیکنان و هم تماشاگران را مجذوب خود می کند. همه این مکانیک‌های سخت‌گیر گرد هم می‌آیند تا TEKKEN 8 را به هیجان‌انگیزترین قسمت این سری تا به امروز تبدیل کنند!

  • از زندگی تککن خود لذت ببرید!

در حالت تک نفره جدید Arcade Quest، آواتار منحصر به فرد خود را بسازید و زندگی جدید TEKKEN خود را آغاز کنید. در حالی که داستان باز می شود، از طریق رقبای مختلف در بازی های مختلف مبارزه کنید، همه اینها در حالی که بر اصول و مهارت های عملی در بازی TEKKEN 8 تسلط دارید. در حین پیشرفت، قفل انواع آیتم های سفارشی سازی برای شخصیت ها و آواتارها را باز کنید.

<p>The post دانلود بازی Tekken 8 Ultimate Edition v1.05.00 – P2P/DODI برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

دانلود بازی Galactic Civilizations IV Supernova V2.7.HF1 برای کامپیوتر

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *