دانلود بازی Starfield V1.12.30 – P2P/DODI برای کامپیوتر

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Starfield

بازی Starfield نام یک بازی جدید و مورد انتظار در سبک نقش آفرینی فضایی علمی تخیلی اکشن می باشد که هم اکنون مراحل توسعه ی خود را می گذراند و  قرار است در آینده منتشر شود و در دسترس بازیکن ها قرار بگیرد . این بازی توسط استودیوی Bethesda Game Studios در حال ساخت می باشد و شرکت Bethesda Softworks LLC وظیفه ی انتشار آن را بر عهده دارد.

مدت ها بود که خبر ساخت یک بازی اورجینال و جدید از سوی شرکت بتسدا به گوش می رسید . این شرکت که مدتی بود بر روی توسعه ی سری بازی های Fallout و The Elder Scrolls و عنوان های دیگر استودیوهای زیر مجموعه ی خود از جمله Doom ، Dishonored ، Wolfenstein ، The Evil Within و Rage‌ تمرکز کرده بود ، مدت ها بود که قصد داشت بازی جدیدی را معرفی کنید.

اولین خبرها راجع به بازی Starfield وقتی به گوش رسید که شایعه شد بتسدا در حال ساخت یک بازی نقش آفرینی فضایی علمی تخیلی به این نام به همراه یک بازی بر اساس مجموعه ی پر بیننده ی Game of Thrones می باشد ، اما خیلی زود همه چیز تکذیب شد . تا که نهایتا بعد از حدود یک سال این شرکت در جریان نمایشگاه E3 2018 به صورت رسمی از این بازی و The Elder Scrolls VI رونمایی کرد . البته تیزری که از بازی منتشر شد چیز خاص نشان نمی داد و اطلاعاتی در خود نداشت ، تنها اعلام شد که این بازی برای کنسول های نسل نهمی در حال ساخت می باشد.

طبق شایعات این بازی قرار است به نوعی یک نسخه ی فضایی از سری The Elder Scrolls باشد و چندین و چند سیاره مانند بازی No Man’s Sky در آن وجود دارند که قابل اکتشاف می باشند . از آنجایی که اعلام شده بازی Starfield برای کنسول های نسل نهم منتشر می شود ، پس نزدیک ترین زمانی که می توانیم انتظار انتشار آن را داشته باشیم اواخر سال 2020 میلادی می باشد.

تریلر بازی Starfield برای کامپیوتر

به روز رسانی :

1403/04/14 نسخه Starfield Premium Edition v1.12.36.0 – P2P اضافه شد.

برچسب ها:


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

دانلود بازی Terra Nil V1.1.1 – P2P برای کامپیوتر

ترا نیل یک بازی ویدئویی است که توسط استودیو Free Lives توسعه داده شده است. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *