دانلود بازی Soulslinger Envoy of Death برای کامپیوتر

۳.۲/۵ – (۴ امتیاز)

داستان بازی Soulslinger Envoy of Death در دنیای پس از مرگ روایت می‌شود. در این دنیا، یک سازمان جنایتکار به نام کارتل به دنبال کنترل روح انسان‌ها است. بازیکنان در نقش یک گان‌سلینگر قرار می‌گیرند که وظیفه دارد با کارتل مبارزه کند و از روح انسان‌ها محافظت کند. بازیکنان در طول بازی با چالش‌های مختلفی مانند دشمنان قدرتمند، موانع خطرناک و انتخاب‌های دشوار مواجه خواهند شد. بازیکنان باید از مهارت‌های خود برای زنده ماندن و شکست دادن دشمنان خود استفاده کنند.

Soulslinger: Envoy of Death – The Outskirts (Early-Access) PC-P2P

گیم پلی بازی بسیار سریع و هیجان انگیز است. بازیکنان باید با استفاده از سلاح‌های مختلف، دشمنان خود را شکست دهند و از موانع مختلف عبور کنند. بازی همچنین دارای یک سیستم روگ‌لایک است که باعث می‌شود هر بار که بازی می‌کنید، تجربه‌ای جدید داشته باشید. بازیکنان می توانند از بین انواع مختلف سلاح‌ها و قدرت‌های ویژه انتخاب کنند. همچنین می توانید با جمع‌آوری روح‌های دشمنان خود، قدرت خود را افزایش دهید. بازی در کل گرافیک زیبا و چشم نوازی داشته و از نظر بصری می‌تواند شما را راضی کنید. گیم‌پلی هم تا انتها می‌تواند جذابیت خود را حفظ کند.

info

You are a gunslinger in limbo, involved in a gritty war against “The Cartel”, a ruthless organization harvesting souls to break free of the shackles of the afterlife. Grow stronger with each new run, gather the essence of lost souls to take on the biggest threats in this rogue-lite FPS!

رمز فایل: www.downloadha.com


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

دانلود بازی Good Company v1.1.01 برای کامپیوتر – نسخه GOG

بازی Good Company یک تجربه مدیریتی عمیق درباره ایجاد یک شرکت فناوری پر جنب و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *