دانلود بازی SimpleRockets 2 Build 12270623 – Early Access برای کامپیوتر

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی SimpleRockets 2

یکی از بازی های سبک شبیه ساز است که توسط کمپانی Jundroo, LLC طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Jundroo, LLC برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . بازی SimpleRockets 2 یک محیط کاملا 3D فضایی است که به شما اجازه ساخت موشک ، هواپیما ، روورس یا هر چیز دیگری که تصور کنید را می دهد و می توانید سیارات بسیار دقیق 3D را کشف کنید . ساخته ها و سندبکس خود را آپلود کنید و آنها را با سایر پلیرها به اشتراک بگذارید تا امتیاز کسب کنید . هنگام ورود به دسترسی اولیه به ما بپیوندید و همچنان به اضافه کردن ویژگی های جدید مانند Planet Builder و Mode Campaign بپردازید.

ما می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که ما یک بازی را ایجاد می کنیم که بازیکنان آن را دوست خواهند داشت ، بنابراین اگر پیشنهاداتی برای این بازی داشته باشید ، می خواهیم آنها را بشنویم . کسانی که کار ما در SimplePlanes دنبال می کنند ، می دانند که ما به بازخورد بازیکنان واکنش نشان می دهیم . ما این کار را برای SR2 نیز انجام می دهیم و یک صفحه نقشه راه برای باز کردن فرایند توسعه ایجاد کرده ایم و تا آنجا که ممکن است مراحل را شفاف سازی نموده ایم . شما می توانید با صنایع دستی موجود خود برای ساخت ایستگاه های فضایی ، پایگاه های ماه ، ایستگاه های سوخت گیری ، و غیره استفاده کنید . عکس های سفر خود را در سراسر منظومه شمسی با ابزار ساخته شده و موجود در بازی SimpleRockets 2 ذخیره کنید.

*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*

به روز رسانی :

1403/07/12 نسخه SimpleRockets 2 Build 12270623 – Early Access اضافه شد .

برچسب ها:


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

دانلود بازی Hero Wars – Alliance V1.214.000 برای اندروید

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد