دانلود بازی Resident Evil برای کامپیوتر

۵/۵ – (۲ امتیاز)

بازی Resident Evil که در ژاپن با نام Biohazard شناخته می‌شود، یک اثر ویدیویی ترسناک و بقا است که توسط کپکام توسعه و منتشر شده است. این بازی که اولین عنوان در سری Resident Evil است، در مارس ۱۹۹۶ برای PlayStation منتشر شد و بعداً برای Sega Saturn، PC، MS-DOS و پلتفرم‌های دیگر پورت شد. هم‌اکنون می‌توانید نسخه GOG این اثر را همراه با ویژگی‌های جدید دریافت کرده و تجربه‌ای تازه داشته باشید. داستان بازی در سال ۱۹۹۸ در کوهستان آرک‌لی در نزدیکی شهر راکون سیتی اتفاق می‌افتد. اعضای گروه آلفا از تیم S.T.A.R.S (تیم عملیات و تاکتیک‌های ویژه و احیاء) به دنبال تیمی هستند که به طرز مرموزی ناپدید شده است. آنها به عمارتی مرموز در جنگل هدایت می‌شوند و به زودی متوجه می‌شوند که با هجوم زامبی‌ها و سایر موجودات جهش یافته روبرو هستند.

Resident Evil v1.0 PC-GOG

رزیدنت اویل یک بازی ترسناک سوم شخص با تمرکز بر بقا و حل معما است. بازیکنان باید با استفاده از سلاح‌ها و منابع محدود با دشمنان مبارزه کنند، معماها را حل کنند و از عمارت فرار کنند. بازی دارای سیستم دوربین ثابت است که به حس تنش و ترس می‌افزاید. می‌دانیم که رزیدنت اویل به یک فرنچایز بزرگ تبدیل شده است و تاکنون بیش از ۳۰ عنوان بازی، فیلم و کتاب در این مجموعه منتشر شده است. رزیدنت اویل به عنوان یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین فرنچایزهای بازی‌های ویدیویی در تمام دوران شناخته می‌شود و همچنان بر صنعت بازی‌های ویدیویی تأثیر می‌گذارد. در ادامه ویژگی‌های نسخه GOG را برای شما لیست کرده‌ایم.

ویژگی‌های نسخه GOG:

  • اضافه شدن سازگاری کامل با ویندوز ۱۰ و ۱۱
  • پشتیبانی از ۴ زبان انگلیسی، آلمانی، فرانسوی و ژاپنی
  • بهبود رندر دایرکت ایکس بازی
  • اضافه شدن گزینه‌های رندر جدید شامل حالت نمایش در قالب پنجره عادی ویندوز، کنترل همگام‌سازی ورتیکال، فناوری تصحیح گاما، مقیاس بندی عددی صحیح و موارد دیگر
  • بهبدو زمان‌بدی کات سین‌های بازی
  • ویدیو پلیر بهبود یافته بازی
  • بهبود تنظیمات رجیستری بازی
  • حل مشکل خروج از بازی و سوییچ کردن بین تسک‌ها
  • پشتیبانی کامل از کنترلرهای مدرن (دوال شاک ۴، دوال سنس، کنترلر ایکس باکس وان، کنترلر ایکس باکس ۳۶۰، کنترلر ایکس باکس سری ایکس، کنترلر نینتدو سوییچ و موارد دیگر) همراه با اتصال بهینه دکمه‌ها بدون توجه به سخت افزار و اضافه شدن حالت اتصال بی‌سیم

info

Your Special Tactics and Rescue Squad has been choppered to a remote mansion to investigate a biotechnical experiment gone hideously wrong. Before you can say “mass murder,” you’re plunged straight into a deathtrap writhing with man-eating freaks, swarming crows and rabid dogs.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 10/11

Processor: 2.0 GHz

Memory: 2 GB

Graphics: 100% compatible with DirectX 9.0c

Storage: 650 MB

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10/11

Processor: 2.0 GHz

Memory: 2 GB

Graphics: 100% compatible with DirectX 9.0c

Storage: 650 MB

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه GOG:

1) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و به نصب بازی بپردازید.

2) بازی به صورت DRM-Free می باشد و نیازی به کرک ندارد.

رمز فایل: www.downloadha.com


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

دانلود I Am Part-time Worker

دانلود بازی من کارگر پاره وقت هستم برای کامپیوتر I Am Part-time Worker یک بازی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *