دانلود بازی Republic of Pirates – GoldBerg برای کامپیوتر

دانلود بازی Republic of Pirates

در این بازی استراتژی و شبیه سازی به سمت قلب کارائیب و عصر طلایی دزدی دریایی حرکت کنید! در این عصر فرصت‌ها، مفت‌بازان بی‌باک در دریاهای آزاد به دنبال ثروت خود می‌گردند، غارتگران بادبان سیاه کشتی‌های گنج اسپانیایی را که از دنیای جدید بازمی‌گردند طعمه می‌گیرند و افرادی فرصت‌طلب، که با «معرفی نامه‌هایشان» جرأت یافته‌اند، از منافع جنگ بهره‌مند می‌شوند.

در مرکز این دنیای بی‌رحم، جمهوری دزدان دریایی، لیگ قدرتمندی از قبیله‌های دزدان دریایی قرار دارد که با ایدئولوژی، جاه‌طلبی و رمز افتخار مشترکشان به هم متصل شده‌اند. اما در حالی که روزهای اولیه کنفدراسیون پر رونق بود، طمع و حسادت به زودی در میان اعضای آن گسترش یافت که در نهایت به شورش شرورانه و فروپاشی خونین نهایی منجر شد.

در بازی Republic of Pirates تلاش کن تا میراث پدرت را پس بگیری و عدالت را برای خائنانی که به تو ظلم کرده اند به اجرا درآوری. با سرمایه‌گذاری در ساختمان‌های تولیدی برای ایجاد یک اقتصاد خودپایدار، یک پاسگاه فروتن را در یک شهرک گسترده ایجاد کنید. از بازار سیاه برای توزیع منابع ارزشمند و رشد ثروت شهروندان دزد دریایی خود استفاده کنید. هنگامی که به نام فتح به سمت امواج می روید، کاپیتان های قهرمان را استخدام کنید و در زمان واقعی ناوگان قدرتمندی را فرماندهی کنید. جزایر را آزاد کنید، جناح های رقیب را شکست دهید و روابط پیچیده دیپلماتیک را با ابرقدرت های جهانی آن زمان هدایت کنید.

یک اقتصاد مبتنی بر منابع ایجاد کنید – از بیش از 100 ساختمان منحصر به فرد برای ارائه منابع و زیرساخت های مورد نیاز برای رشد جمهوری در حال رشد خود استفاده کنید. مهارت های شهروندان دزد دریایی خود را با عرضه کالاهای لوکس به آنها توسعه دهید و با زنجیره های تولید پیچیده تر به سطوح جدیدی از صنعت ارتقا دهید.

شرکت در نبردهای دریایی بی‌درنگ – به ناوگان کشتی‌ها فرمان دهید تا مجمع‌الجزایر را کاوش کرده و سرزمین‌های جدید را تسخیر کنند. با کشتی‌های تجاری آسیب‌پذیر، کشتی‌های غارتگر و کشتی‌های قدرتمند خط، درگیر نبرد استراتژیک در زمان واقعی باشید. از نقشه تاکتیکی برای برنامه ریزی و اجرای حمله بعدی خود استفاده کنید.

ایجاد و مدیریت روابط پویا با قبایل دزدان دریایی محلی و شرکت های تجاری ملی با نفوذ. در حین حرکت در یک شبکه پیچیده دیپلماتیک که در آن هیچ اقدامی نادیده گرفته نمی شود، به رقابت ها و ایجاد اتحاد بپردازید. ناوگان خود را گسترش دهید – 8 کلاس کشتی منحصر به فرد، از جمله بریگانتین چابک و مرد جنگی قدرتمند بسازید، و ظاهر ناوگان خود را با نمادها و لوازم آرایشی شخصی سازی کنید. کاپیتان های با استعداد را استخدام کنید و مهارت های خود را در نبرد تقویت کنید تا تخصص های جدید و تاکتیک های رزمی را باز کنید.

<p>The post دانلود بازی Republic of Pirates – GoldBerg برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

دانلود بازی Galactic Civilizations IV Supernova V2.7.HF1 برای کامپیوتر

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *