دانلود بازی Priora: Russian Lada Max Drift برای اندروید

‏‏شبیه ساز رانش افراطی ماشین کلاسیک روسی لادا پریورا! مسابقه در اتومبیل های روسی لادا سدان، VAZ 2107 و لادا وستا. یک دریفت دودی واقعی را در این ماشین محبوب روسی به نمایش بگذارید! در این شبیه ساز رانندگی اتومبیل، می توانید شیرین کاری های شدید اتومبیل را انجام دهید و از روی سطح شیب دار بزرگ عمودی بپرید و پاداش دریافت کنید! حالت بازی توربو دریفت با دینامیک رانندگی و شتاب نیترو خود واقعاً شما را شگفت زده خواهد کرد! یکی از ممکن‌ترین ماشین‌های روسی را در حال حاضر انتخاب کنید و شروع به تکمیل ماموریت‌های دریفت شهری و پارک ماشین کنید. برای ماشین دریفت لادا سدان خود یک تیونینگ مدرن بسازید، چرخ های جدید نصب کنید، رنگ ماشین را به سیاه یا سفید کلاسیک تغییر دهید. شتاب نیترو را در ترافیک شهری روشن کنید، در حالت مسابقه شبانه با دیگر خودروهای معروف VAZ 2107 و VAZ 2108 رقابت کنید!

‏تعمیر و تنظیم مدرن برای این خودروی روسی ضروری است. تا جایی که می توانید وظایف رانندگی شدید را در این شبیه ساز دریفت انجام دهید. اکنون مهارت های رانندگی و رانش واقعی خود را در این بازی مسابقه ای بهبود دهید! ماشین سریع لادا وستا که با آن می توانید در حالت مسابقه شهری به رقابت بپردازید. اگر آماده ای؟ بعد برو جلو! ماموریت های این شبیه ساز دریفت شبیه بازی های محبوب bmw است! تقویت نیترو این ماشین روسی لادا را روشن کنید و سفر خود را در نقشه این شهر بزرگ آغاز کنید. رانندگی واقعی و دریفت شدید در این ماشین در انتظار شماست! در این بازی ماشینی به بهترین مسابقه دهنده و استاد دریفت تبدیل شوید. مدرسه پارکینگ ماشین آماده است تا شما را با سطوح و کارهای جالب جدید تحت تاثیر قرار دهد!

‏ویژگی های شبیه ساز ماشین روسی:

‏ماشین دریفت کلاسیک Lada Priora

‏رانندگی شدید

‏مسابقه در شهر ترافیک

‏دریفت واقعی روسی

‏تنظیم خودرو و صدای واقعی موتور

‏تنظیمات دوربین بسیار

‏ماشین های Vesta، Granda، Niva 4×4 و دیگران

‏در این ماشین کلاسیک روسی شبیه ساز رانندگی Lada Priora شما می توانید فضای دریفت واقعی و مسابقه شهری را احساس کنید! با خودروهای روسی مانند VAZ 2107، Granda، Vesta و VAZ 2108 کلاسیک رانندگی کنید!


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

کدام ارزهای دیجیتال پتانسیل افزایش قیمت در کوتاه مدت دارند؟

در حالی که بازار ارزهای دیجیتال نشانه‌های قوی از بهبود را نشان می‌دهد، تحلیلگران چشم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *