دانلود بازی Panzer Corps 2 Axis Operations 1941 v1.11.01 برای کامپیوتر

دانلود بازی Panzer Corps 2

یک بازی استراتژی است که در سال 2020 و توسط Flashback Games و Slitherine Ltd طراحی و منتشرشده است. بازی در بحبوحه جنگ جهانی دوم روایت می‌شود که تانک‌های قدرتمند و سریع یکی از ملزومات پیروزی در نبردها بودند. ازنظر فنی، سیستم مبارزاتی و کنترل بازی نسبت به نسخه قبلی و سایر بازی‌های استراتژی مشابه پیشرفت‌ها و بهبودهای چشمگیری را تجربه کرده است. رابط کاربری بازی بسیار ساده ولی درعین‌حال کاربردی و دقیق است. سیستم مبارزاتی بازی به‌گونه‌ای طراحی‌شده است که سرعت کلیک کردن و جابه‌جایی نیروها موجب پیروزی شما نخواهد شد بلکه تصمیمات منطقی و درست پیروزی را به ارمغان می‌آورد.

نیازی نیست که با سرعت از دشمن سبقت بگیرید فقط کافی است اندکی از آن‌ها باهوش‌تر باشید! سازندگان  بازی Panzer Corps 2 در طراحی جزئیات دقت بسیار زیادی به خرج داده‌اند و می‌توان جزئیات را به‌دقت در عملیات انتقال نیروها، مبارزات، محاصره دشمن، شناسایی موقعیت نیروهای دشمن، آب‌وهوا و به غنیمت گرفتن تجهیزات مشاهده کرد. ازنظر محتویات نیز بازی Panzer Corps 2 در سطح بسیار خوبی قرار دارد. شما قادرید تا کنترل هرکدام از کشورهای حاضر در جنگ جهانی دوم را بر عهده بگیرید.

تنوع نیروها نیز شگفت‌انگیز است و بیش از هزار واحد مختلف نیرو در گیم پلی بازی تعبیه‌شده است. بخش شگفت‌انگیز ماجرا این است که تمامی این نیروها به‌صورت اختصاصی مدل‌سازی شده و انیمیشن‌های هر یک با دیگری کاملاً متفاوت است و این حجم از کار بر دقت نظر و صبر و حوصله بی‌حد سازندگان گواهی می‌دهد. بخش کمپین نیز در نوع خود بسیار متنوع و سرگرم‌کننده است و 60 سناریوی مختلف را در خود جای‌داده است که می‌تواند برای مدت‌ها شمارا سرگرم کند.

<p>The post دانلود بازی Panzer Corps 2 Axis Operations 1941 v1.11.01 برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

دانلود بازی Osiris New Dawn Build 14822468 – P2P برای کامپیوتر

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *