دانلود بازی Pacific Drive Deluxe Edition V1.7.1 – P2P برای کامپیوتر

دانلود بازی Pacific Drive عنوان یک بازی اکشن و ماجراجویی در سبک بقا می‌باشد که توسط استودیو Ironwood Studios توسعه و توسط Kepler Interactive منتشر شده است. از زمان انتشار اولین عنوان بقا تا به کنون زمان زیادی گذشته است و این دسته از عناوین دستخوش تغییرات بسیار زیادی شده‌اند. یکی از مهم‌ترین نکاتی در ارتباط با عناوین بقا می‌توان مشاهده نمود، معرفی آن‌ها با داستان‌های فوق العاده‌شان می‌باشد.

بازی کامپیوتر Pacific Drive از آن دسته عناوینی است که نه تنها شما عزیزان را با سبک خالص بقا آشنا می‌کند، بلکه جهانی آخرالزمانی را برای‌تان به تصویر می‌کشد. جهانی که در آن اتفاقات عجیب و غریبی رخ داده و تنها بازمانده آن شما و ماشین‌تان است که باید از مخمصه‌های گوناگونی فرار کنید. در دانلود بازی Pacific Drive برای پی سی، در یک تجسم سورئال از شمال غربی اقیانوس آرام حرکت کنید و در حین ورود به منطقه المپیک با خطرات ماوراء طبیعی روبرو شوید. هر گشت و گذار در بیابان چالش‌های منحصر به فرد و عجیبی را به همراه دارد زیرا ماشین خود را از یک گاراژ متروکه که به عنوان پایگاه خانه شما عمل می‌کند، بازسازی و ارتقا می‌دهید. منابع گرانبها را جمع آوری کنید و آنچه را که در منطقه باقی مانده است بررسی نمایید.

همانند بسیاری از عناوین بقا موجود در سطح وب و فروشگاه‌های مختلف، ما در بازی کامپیوتر Pacific Drive شاهد یک خط داستانی گسترده نیستیم، اما یک داستان واحد وجود دارد که کلیت ماموریت‌ها را برای شما شکل می‌دهد. به عنوان کاراکتر اصلی داستان، شما در حال عبور از منطقه‌ای به نام المپیک هستید. پس از گذشت مدتی، متوجه اتفاقات عجیبی خواهید شد. با این وجود با گذر زمان متوجه این موضوع خواهید شد که تمامی این اتفاقات به دلیل آزمایش‌های مخفی شرکتی با نام ARDA می‌باشد. در دنیای بازی Pacific Drive کامپیوتر، به هر جایی که نگاه می‌کنید شاهد ناهنجاری‌ها و نیروهای سورئال با طبیعتی پیچیده را خواهید بود که سفر شما را برای گریختن از این مهلکه دشوار‌تر می‌کند. دید پلیر‌ها در بازی Pacific Drive برای pc، به صورت اول شخص می‌باشد و باید از هر چه که در پیش روی‌تان می‌بینید فرار کنید. با این وجود نیازمند منابع مختلفی نیز هستید که جمع آوری آن‌ها در برخی از شرایط ممکن است اندکی دشوار باشد. در طول گیم پلی بازی Pacific Drive نه تنها شاهد سازه‌ها و موجودات هیولا‌های فلزی گوناگونی هستید، بلکه اصلی‌ترین خطر را می‌توان طوفان و گرد بادی دانست که همه چیز را به درون خود بلعیده و از بین می‌برد.

در دنیای بازی Pacific Drive کامپیوتر، تنها شما زنده هستید و تنها همراه‌تان یک ماشین قدیمی استیشن واگن است. برای اینکه زنده بمانید تنها باید پای خود را روی پدال گاز فشار دهید، زیرا کوچک‌ترین خطایی باعث می‌شود تا مجموعه‌ای از هیولا‌های فلزی شما را از بین ببرند. برای اینکه بتوانید زنده بمانید به این نکته توجه کنید که ماشین شما علاوه بر لاستیک نیازمند، بنزین نیز می‌باشد. پس در مصرف آن صرفه جویی کرده و در صورت نیاز توانایی‌ها و ویژگی‌های ماشین خود را در گاراژ خانه‌تان ارتقاء دهید. در بازی کامپیوتر Pacific Drive نقشه را بررسی کنید، وسایل سفر را ببندید و به جاده بروید. در حین حرکت، منابع و داده‌ها را جمع آوری کنید، انواع چیزهای مفید در داخل دیوارهای Zone وجود دارد. با خیال راحت آن را برگردانید و از محتویات صندوق عقب خود برای بهبود خودرو و گاراژ خود استفاده کنید. هر بار که بیرون می‌روید، آزمایشات جدیدی در انتظار شماست، از آب و هوای عجیب و مناظر غیرقابل توصیف گرفته تا، موجوداتی که تنها هدفشان نابودی شما است.

تریلر بازی Pacific Drive

در نهایت باید بگوییم که دانلود بازی کامپیوتر Pacific Drive می‌تواند تجربه‌ای جدید را در زمینه عناوین بقا برای شما عزیزان به ارمغان آورد.

به روز رسانی :

1403.06.26 نسخه Pacific Drive Deluxe Editionv1.7.1 – P2P به روزرسانی شد.

برچسب ها:


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

دانلود بازی Endzone 2 V0.8.9020.20887 – Early Access برای کامپیوتر

دانلود بازی Endzone 2 یک بازی استراتژی بقا در دنیای پساآخرالزمانی است که دنباله‌ای بر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد