دانلود بازی OUTBRK V0.0.3.594 – Early Access برای کامپیوتر

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی OUTBRK

در این بازی شبیه سازی و ماجرایی شما شبیه ساز تعقیب طوفان را تجربه خواهید کرد. OUTBRK یک بازی شبیه‌سازی تعقیب طوفان است که برای رایانه‌های شخصی در حال ساخت است که در یک بازتولید ساختگی از کوچه گردباد آمریکا اتفاق می‌افتد.

شگفتی های طبیعت را تجربه کنید و با سایر تعقیب کنندگان رقابت کنید زیرا خود را در سناریوهای تصادفی بر اساس رویدادهای آب و هوایی زندگی واقعی قرار می دهید. خود را برای مواجهه های راحت با گردبادها خیلی نزدیک آماده کنید، از طریق باران های سیل آسا مبارزه کنید، در حالی که از خطرات آب و هوای شدید اجتناب کنید.

در بازی OUTBRK نقش یک تعقیب کننده طوفان حرفه ای را بر عهده بگیرید و از مهارت های مدیریت ریسک خود برای جمع آوری داده های ارزشمند از آب و هوای سخت استفاده کنید. با خرید وسایل نقلیه جدید، ارتقاء آنها و سفارشی کردن آنها، به تعقیب کننده ای تبدیل شوید که همیشه دوست داشتید باشید.

OUTBRK دارای یک نقشه 625 کیلومتر مربعی با نقاط دیدنی مختلف مانند رودخانه ها، دره ها، دشت ها، شهرها و جنگل ها است. پس کمربند ایمنی خود را ببندید و برای OUTBRK: The Multiplayer Storm Chasing Experience آماده شوید.

برچسب ها:


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

دانلود بازی Wild West Dynasty – RUNE برای کامپیوتر

دانلود بازی Wild West Dynasty در این بازی ماجرایی، شبیه سازی و نقش آفرینی مزرعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد