دانلود بازی Nuts Sort – Color Sort برای اندروید

‏‏شماره 1 بازی پازل ساده اما اعتیاد آور، سرگرم کننده و چالش برانگیز Screw مرتب سازی برای شما! این بهترین بازی پازل مرتب‌سازی مهره‌ها و پیچ و مهره‌ها است که می‌توانید مغز خود را تمرین دهید، وقت آزاد را بکشید و استراحت کنید!

‏اگر می‌خواهید منطق ترکیبی خود را آموزش دهید، این بازی Nuts & Bolts، Color Screw Sort بازی است. فقط برای شماست این آرامش‌بخش‌ترین و چالش‌برانگیزترین بازی پازل است، و زمان‌بندی نشده است.

‏این بازی Nuts & Bolts، Color Screw Sort بسیار ساده است، اما بسیار اعتیادآور و چالش‌برانگیز است. مشکلات سطوح در حال افزایش است. هرچه سطح بالاتری بازی کنید، دشوارتر خواهد بود و در هر حرکت دقت بیشتری خواهید داشت. این بهترین راه برای آموزش تفکر انتقادی شماست.

‏نحوه بازی

‏تصور کنید که توده ای از آجیل با رنگ های مختلف در همه جا پراکنده شده است. وظیفه شما به عنوان استاد آجیل این است که آنها را بر اساس رنگ بر روی پیچ مربوطه مرتب کنید. ساده به نظر می رسد، درست است؟ دوباره فکر کن! بازی مرتب‌سازی رنگ با مخلوط کردن تمام مهره‌ها، کار چالش برانگیزی را ارائه می‌کند و پیدا کردن پیچ مربوطه را دشوار می‌کند. هدف این است که آنها را در کوتاه ترین زمان ممکن و با کمترین حرکات ممکن مرتب کنید. این یک بازی مرتب‌سازی رنگی عالی برای آزمایش توانایی‌های شناختی و حل مسئله شما است.

‏- بدون تایمر، و همیشه می‌توانید هر زمان که گیر کردید دوباره راه‌اندازی کنید.

‏- بدون جریمه. راحت باش و راحت باش!


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

جزئیات جدید از انتقال تخفیف‌ بیمه شخص‌ ثالث اعلام شد

تخفیفات بیمه‌نامه شخص‌ثالث فقط به خودرو‌های مشابه قابل‌انتقال است. پلاک وسیله نقلیه نیز باید به‌نام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد