دانلود بازی Nobody Wants To Die – RUNE/GOG برای کامپیوتر

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Nobody Wants to Die

در این بازی ماجراجویی خود را در دنیای نیویورک سال 2329 گم کنید، جایی که جاودانگی بهایی دارد که کسی باید بپردازد. پس از یک تجربه نزدیک به مرگ، کارآگاه جیمز کارا تنها با کمک یک رابط پلیس جوان، سارا کای، یک پرونده غیرقانونی از رئیس خود می گیرد تا به او کمک کند. زمان همه چیز را فاش می کند زیرا آنها در تعقیب یک قاتل همه چیز را به خطر می اندازند و اسرار تاریک نخبگان شهر را کشف می کنند.

یک ماجراجویی نوآر را در آینده ای جایگزین در شهر نیویورک در سال 2329 را تجربه کنید. فناوری پیشرفت کرده است تا زندگی ابدی را به انسان ارائه دهد و اجازه می دهد آگاهی در بانک های حافظه ذخیره شود یا از بدنی به بدن دیگر منتقل شود. یعنی اگر توانایی پرداخت اشتراک را دارید.

در بازی Nobody Wants to Die از نگاه کارآگاه اداره مرگ و میر، جیمز کارا، در جستجوی یک قاتل زنجیره ای که شهروندان نخبه شهر را هدف قرار می دهد، نگاه کنید. صحنه های جنایت را با استفاده از افزایش دستکاری زمان و فناوری پیشرفته برای بازسازی وقایع منجر به هر قتل و کشف سرنخ هایی که به حقیقت وحشتناک پشت قتل ها منجر می شود، بررسی کنید.

خود را در آینده ای دیستوپیایی از طریق این داستان کارآگاهی تعاملی معنادار و بدیع، که خطرات فراانسانی و جاودانگی را بررسی می کند، گم کنید. در دنیایی از زندگی ابدی و اخلاق در حال محو شدن، شما، یک کارآگاه سرسخت، باید در جامعه‌ای که مرگ خاطره‌ای دور است، خطوط حق و باطل را طی کنید.

برچسب ها:


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

دانلود بازی CarX Street V1.0.2 – P2P برای کامپیوتر

بازی‌های ویدیویی به‌عنوان یکی از پرطرفدارترین و گسترده‌ترین انواع سرگرمی‌های دیجیتال، هر روز بیش از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد