دانلود بازی NeoSprint برای PC |‌ یاس دانلود

 

دانلود بازی NeoSprint برای کامپیوتر

| بازی نئواسپرینت |

| نسخه TENOKE |

 

NeoSprint بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های ماجرایی، کژوال، ایندی، نقش‌آفرینی و شبیه‌سازی می باشد که در سال 2024 توسط Headless Chicken Games ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. نئو اسپرینت یک عنوان جدید و جذاب در سبک مسابقه‌ای است که گیمرهای آتاری (Atari) این بازی را بیشتر با نام اسپرینت (Sprint) به خاطر دارند. این بازی در واقع یک نسخه کاملا جدید از سری محبوب اسپرینت است که شما می‌توانید باری دیگر به تجربه رقابت‌هایی مهیج و جذاب در آن بپردازید.

این بازی با دارا بودن کنترل‌های منحصر به فرد خود، حال و هوای همین بازی در کنسول آتاری را به پلیر القا می‌کند. علاوه بر این، به مانند قبل همچنان می‌توانید مسیرهای مسابقه و رقابت را خودتان طراحی و با دیگران نیز به‌اشتراک بگذارید. امکان رانندگی در مناطق جنگلی، صحرایی، آب و هوای سرد و برفی و همچنین محیط ظهری از دیگر خصوصیات بازی است. به طور کلی در بازی 9 نوع ماشین مختلف در دسترس است که می‌توانید هر خودرو را به دلخواه خود سفارشی و از رانندگی با آن لذت ببرید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی NeoSprint را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

 

 

تریلر بازی NeoSprint :

 

 

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS *: Windows 8.1 or Windows 10, Windows 11, 64 bit only
Processor: Intel Core i3 @2.3 GHz or AMD Dual-Core Athlon 2.4 Ghz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GT 730 or AMD Radeon HD 7850
DirectX: Version 11
Storage: 5 GB available space
Sound Card: 9.0c compliant

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “یاس دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه شکایت خود را ثبت کنید.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

اخبار مهم بورس فردا سه شنبه ۱۲ تیرماه کدامند؟

به گزارش نبض بورس، بورس فردا سه شنبه ۱۲ تیر در حالی کار خود را آغاز خواهد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *