دانلود بازی Little-Known Galaxy برای کامپیوتر

بازی Little-Known Galaxy برای PC کهکشان کوچک و ناشناخته یک ماجرای فضایی RPG تک‌نفره پر از شخصیت‌های دوستانه، کاوش، ساخت و کشاورزی است. به عنوان یک کاپیتان در دوره آموزشی، به اتحادیه فضایی بپیوندید و با خدمه غیرعادی خود برای حل رموز یک پیکر باستانی روی سیاره خاکستری که پیدا کرده اند، همکاری کنید. چه رازهایی فاش خواهد شد؟ چه نوع ماجرایی منتظرتان است؟ و با چه کسانی در طول راه ملاقات خواهید کرد؟ اکنون این به شما، کاپیتان است. به یاد داشته باشید خدمت به خدمه‌تان، دنبال کردن قلبتان و همیشه مراقب یکدیگر بمانید.

گیم‌پلی!
فضای خود را سفارشی کنید – اگر علاقه دارید تولید منابع خود را با استفاده از ماشین‌آلات به حداکثر برسانید یا لذت بردن از کاشتن مجموعه‌ای از محصولات تازه، این بستگی به شما دارد. با تعداد زیادی ماشین‌ها، تزئینات، مبلمان، الگوهای دیواری، بافت‌های زمین، مسیرها و غیره، شما می‌توانید فضای زندگی خود را دقیقاً به دلخواه خود سفارشی کنید. فضای زندگی خود را گسترش دهید. فضای سکه خود را پیکربندی کنید. حتی می‌توانید بر روی پوسته خارجی کشتی خود بسازید!

ساخت و کشاورزی و پخت‌پزی – از طریق کارگاه خود یک رده انواع ماشین‌ها و تزئینات مفید را بسازید. محصولات کاشتن، تغذیه‌بخش و برداشت را در همان کشتی خود انجام دهید. سپس البته چندین دستور غذایی خوشمزه را در آشپزخانه به‌روز شما پخت کنید. کشتی پوستی خارجی؟ چه نوع محصولات کشتی وسیع در خلاء فضا رشد می‌کند؟

دوستی با خدمه‌تان – خانواده‌ها، دوستان و افراد تنها همه بسیار هیجان‌زده هستند که شما را به انجمن فضایی خود بخصوص دعوت می‌کنند. شما با یک خدمه 20 نفره به کار خود روی کشتی شروع خواهید کرد، اما حتماً در طول راه با بسیاری از دوستان جدید ملاقات خواهید کرد. شما روابط را از طریق گفتگوهای روزانه، اشتراک هدایا، سینمای برگزاری داستان، هدف‌های ماموریتی، و در نهایت با دانستن هرکدام به صورت خصومت‌آمیز در طول سفر طولانی‌تان تقویت خواهید کرد. هر چه این روابط را توسعه داده‌اید، جامعه‌ی کوچک شما بیشتر به خانه خواهد شد.

کشتن – تخم‌گذار و پرورش انواع مختلف موجودات خزی کوچک به نام زینو. به آن‌ها زیادی عشق، توجه و غذا دهید تا آن‌ها رشد کنند.

بازسازی کشتی خود – تابش بازسازی شما هر چیز کوچک را تمیز می‌کند، اما ارتقاء‌هایی که در فروشگاه ماشین خریداری کرده‌اید کمک خواهد کرد تا قسمت‌های شکسته یا خالی روی کشتی خود را بازیابد. این ارتقا‌ها ویژگی‌های جدید، فرصت‌های خدمه‌ی جدید و کمک به ساخت جامعه کشتی‌تان را دوباره باز خواهد کرد.

کاوش جهان‌های جدید – کشتی فضایی شما را به سمت سیاره‌های دوردست و ناشناخته می‌برد. جهان‌های غیرمرئی را کاوش کنید و منابع گوناگونی را که برای برقراری ماشین‌های جدید، ارتقاء ابزارهای خود، و انجام ماموریت‌هایتان مفید است، جمع‌آوری کنید. اما هشدار… شما بدون شک با موجودات زنده غیر دوست داشتی بر روی هر سیاره مواجه خواهید شد. سرد باقی بمانید و آن‌ها را با لیزر بلاستر قابل اعتماد خود زدید.

عاشقانه – با یکی از ۱۰ نفر تنها روی کشتی دوستی بسازید، گذشته منحصر به فردی دارند. اگر موفق به جذب علاقه آن‌ها شدید و به یک خانه بزرگ ارتقا دهید، می‌توانید پیشنهاد جواهرات کنید. پس از ازدواج، شریکی دوست داشتنی خواهید داشت که تا ابد با آنها سهیم در تاشیه‌هایتان خواهید بود. اما آیا می‌توانید با یک ربات، یک موجود فضایی یا یک کلون ژنتیک ازدواج کنید؟ بله. بله، می‌توانید.

رتبه‌بندی به عنوان یک کاپیتان تمام‌عیار – شما به عنوان یک کاپیتان در دوره آموزشی آغاز می‌شوید و هنگامی که مهارت‌های رهبری خود را تقویت می‌کنید، در رده‌ها بالا می‌رود. هدف‌های ماموریتی، اعتماد خدمه، بهبودهای کشتی، تولید منابع و تحقیقات میکروب، همه عواملی هستند که در تبدیل شدن به یک کاپیتان بسیار بزرگ اتحادیه فضایی تأثیر دارد. رتبه‌های کاپیتان همچنین همراه با پاداش‌های اعتبار، ماشین‌آلات جدید، تزئینات، یا قطعات قابل شخصی‌سازی هر باری که رتبه خود را افزایش می‌دهید هستند.

پژوهش میکروب – میکروب‌های خوب، بد، خنثی و جنبشی در کشتی شما آزاد هستند! با استفاده از آشکارساز میکروب خود، می‌خواهید آن‌ها را برای تحقیق جمع‌آوری، برای استفاده در ساخت، یا برای فروش به منظور به دست آوردن اعتبار جمع آورید. آیا می‌توانید همه میکروب‌های زنده را که در محیط زیست میکروب‌های کشتی شما زندگی می‌کنند، گرفتار و جمع کنید؟

موزه – در حالی که روی سیاره‌های مختلف هستید، از آثار باورنکردنی و جواهرات استثنایی دیگر متوجه می‌شوید. با هرمی، خرچنگ بیابانی هم اکنون شور و غرور زیادی برای جمع‌آوری چیزها دارد. به او کمک کنید تا مجموعه‌های جواهر، موزه و میکروب‌هایش را برای همه به اتمام برساند.

شخصی‌سازی بازیکن – با استفاده از انواع مدل‌های مو، پالتوهای رنگی، لوازم جانبی و کلاه‌ها، زیاحیت خود را خلق کنید. شاید حتی گلچینی جدید روندهای داغ در کهکشان را بیابید.

کنترل کامل کنترل – کنترلر محبوب خود را وصل کنید یا با استیم دک به راحتی این بازی را تجربه کنید.

دانلود

دانلود بازی Little-Known Galaxy برای کامپیوتر

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه P2P بازی کامپیوتر Little-Known Galaxy:

  1. دقت داشته باشید طی مراحل نصب حتماً تمامی آنتی ویروس ها حتی Windows Defender را غیر فعال کنید تا بازی درست نصب شود!
  2. پس از دانلود تمامی فایل ها آنها را با برنامه Winrar استخراج نمایید.
  3. بازی را اجرا کنید.

 

توجه: جهت اجرای صحیح بازی باید حتماً جدیدترین نسخه درایور کارت گرافیک خود را نصب نمایید:

– دانلود درایور کارت گرافیک Nvidia

– دانلود درایور کارت گرافیک AMD

– دانلود درایور کارت گرافیک Intel

 

خطا های متداول بازی ها:

  • خطای openall32 یا openal32.dll : باید نرم افزار OpenAl را نصب نمایید.
  • خطای d3dx9 یا D3dx.dll : باید جدیدترین نسخه DirectX را نصب نمایید.
  • خطای VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : باید جدیدترین نسخه DirectX را نصب نمایید.
  • خطای Original disk not found : باید بازی را با توجه به راهنمای موجود در مطلب، کرک کنید.
  • خطای msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll یا vcredist_x64 : باید نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime را نصب نمایید.
  • خطای framework یا Fatal Error : باید نرم افزار Microsoft .NET Framework را نصب نمایید.
  • خطای OpenGL : باید درایور گرافیک را آپدیت یا نصب نمایید .
  • خطای steam_api.dll یا steam initialization failed : باید بازی را با توجه به راهنمای موجود در مطلب (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک نمایید.
  • خطای Isdone.dll و Unarc.dll و IsArcExtract : جهت رفع این خطا ها این مطلب را مطالعه کنید

 

توجه: این نسخه فشرده شده دارای ۵% ریکاوری می باشد. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید (مانند خطای CRC یا Password) ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

سیستم

حداقل سیستم مورد نیاز برای بازی Little-Known Galaxy:

  • Requires a 64-bit processor and operating system
  • OS: Windows 10 (64 Bit)
  • Processor: 2.5 GHz
  • Memory: 8 GB RAM
  • Graphics: 128MB (dedicated video memory)
  • DirectX: Version 11
  • Storage: 1 GB available space

سیستم پیشنهادی برای بازی Little-Known Galaxy:

  • Requires a 64-bit processor and operating system

 

 

اطلاعات

⬇ نوع دانلود: رایگان و نیم بها
🎮 نوع بازی: V1.0.4
🆕️ ورژن بازی: جدید
📅 تاریخ انتشار بازی: 20 May, 2024
📅 تاریخ انتشار جدیدترین ورژن: 20 May, 2024
🕹️️️️ ژانر: اکشن
🧑‍💻‍‍ شرکت توسعه دهنده: Carbon & Kay
🏨 شرکت انتشار دهنده: Carbon & Kay
🔞 رده سنی مجاز: 12 سال به بالا

منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

دانلود Fish Game v00.02.79 – بازی ماهی

(1403/4/13) تغییرات: نسخه جدید آپدیت شده به ورژن v00.02.79 جایگزین شد! دانلود بازی ماهی برای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *