دانلود بازی KAKU Ancient Seal V20240715 – P2P برای کامپیوتر

دانلود بازی KAKU Ancient Seal

یک عنوان ماجراجویی، اکشن و جهان باز است که ترکیبی از کاوش با پازل و مبارزه را ارائه می دهد. در نقش کاکو، پسری که وظیفه دارد تعادل را به زمین بازگرداند، به سفری در یک قاره گسترده بروید. با کمک Piggy، همراه قدرتمند او، چهار منطقه عنصری را باز کنید و اربابان آنها را شکست دهید.

در بازی KAKU Ancient Seal سبک مبارزه منحصر به فرد خود را بسازید.

  • ترکیب های هیجان انگیز را آزاد کنید و حرکت ها را بدون زحمت اجرا کنید.
  • سبک مبارزه خود را با کاوش در شاخه های مختلف مهارت برای ایجاد سبک خود تنظیم کنید.
  • مجموعه ای از تجهیزات را تجهیز کنید و آنها را با Rune Stones جفت کنید تا امکانات گیم پلی بی پایان و تجربه های سرگرم کننده داشته باشید.
  • بر گلوله های عنصری مسلط شوید، به طور استراتژیک از اثرات آنها برای شکست دادن دشمنان استفاده کنید.

قدرت الهی را باز کنید: حماسه خالق را مجسم کنید و نبردهای حماسی را تجربه کنید. نقش خود را به عنوان منتخب در آغوش بگیرید و قدرت الهی گمشده حماسه خالق را مهار کنید. در برخوردهای حماسی شرکت کنید و قدرت موسو را آزاد کنید، خود را در تجارب جنگی بی نظیر غوطه ور کنید.

در بازی KAKU Ancient Seal چالش ها و پازل ها را در World of Ruins تجربه کنید. در فضای خالی باقی مانده از حماسه خالق، جایی که ویرانه های باستانی با طرح ها و چالش های منحصر به فرد خود به شما اشاره می کنند، بگردید. پازل های متنوع را حل کنید و در هر خرابه با موانع روبرو شوید و تجربه ای تازه و جذاب را در هر یک از آنها تجربه کنید.

KAKU: Ancient Seal یک بازی جهان باز ARPG با تم فانتزی باستانی است. این جهان که در یک دوره ابتدایی اتفاق می افتد، توسط قدرت عنصری حماسه خالق خلق شده است. یک روز، فاجعه ای از قلمروی دیگر رخ می دهد و باعث پراکندگی روح های عنصری می شود و جهان به چهار قاره تقسیم می شود، در حالی که حماسه خالق ناپدید می شود.

هزاره‌ها بعد، مرد جوانی به نام کاکو که در کوه‌های برفی وسیع زندگی می‌کند، همراه با پیگی، خوک پرنده، وظیفه یافتن ارواح عنصری گمشده را تحت هدایت یک پیش‌گویی گمشده بر عهده می‌گیرد. آنها وارد یک ماجراجویی باستانی و خارق‌العاده می‌شوند تا حقیقتی را که در پس فاجعه و راز ریشه‌های خودشان است، کشف کنند.

تریلر بازی KAKU Ancient Seal برای کامپیوتر

برچسب ها:


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

هفتمین پچ بزرگ بازی Baldur’s Gate 3 منتشر شد

استودیو Larian بالاخره پچ ۷ مورد انتظار Baldur’s Gate 3 را برای رایانه شخصی منتشر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد