دانلود بازی Jewel of Deep Sea: Match3 Game برای اندروید

‏‏💎 شماره 1 بازی رایگان پازل Match 3 💎

‏از انجام این بازی تطبیق جواهرات رایگان لذت ببرید! تنها کاری که باید انجام دهید این است که برای حل پازل ها و باز کردن سطوح جدید در دنیای دریای جادویی، 3 جواهرات را تغییر داده و مطابقت دهید.

ویدئو معرفی بازی

‏به ماجراجویی افسانه ای در بهترین بازی پازل حماسی match-3 بپیوندید و با دیگر دوستداران جواهرات در این بازی بازی کنید. بازی پر زرق و برق جواهرات موبایلی که بازیکنان بی‌شماری در سراسر جهان آن را دوست دارند!

‏ماجراجویی زیر آب خود را در محبوب‌ترین سوئیچ جواهر آغاز کنید و با خرد کردن 3 جواهرات جادویی هم‌شکل و رنگ، حماسه پازل را مطابقت دهید. اگر بیش از 3 جواهرات براق را در یک ردیف یا یک ردیف مطابقت دهید و تعویض کنید، می‌توانید حتی سریع‌تر از سطوح خود عبور کنید! بازیکنان باهوش قادر خواهند بود از مزایای مختلف تقویت کننده ها و جواهرات ویژه موجود برای حل پازل های ما استفاده کنند! 5 جواهرات هم رنگ را با هم تطبیق دهید تا پازل ها را با مروارید رنگین کمان افسانه ای خرد کنید! گرد و براق!

‏بازی توسط خودتان سرگرم کننده است، اما رقابت با دوستان حتی خنده دارتر است! با کمک به Jellyfish، سوار شدن به Manta Rays، غذا دادن به هیولاهای زیبای جواهر، کشف گنجینه های گمشده، له کردن صدف های دریایی و موارد دیگر، در بیش از 900 سطح اعتیادآور، عطش خود را برای بازی های پازل پر زرق و برق و سرگرم کننده در سال 2021 رفع کنید.

‏جواهرات کلینکی را له کنید و در این بازی جواهرات رایگان عالی که برای بازیکنانی که هوس چیزهای بیشتری دارند ساخته شده است.

‏سعی کنید همه آنها را خرد کنید تا به پیروزی برسید، به مرحله بعدی بروید و به مرحله بعدی بروید. آن حس برنده گرانبها! از هوش خود استفاده کنید و بالاترین امتیاز را در همه سطوح برای برنده شدن به دست آورید!

‏💖 و بهترین بخش: این حماسه سرگرم کننده جواهرات جدید، براق و پر زرق و برق برای بازی کاملا رایگان است! 💖

‏نحوه بازی:

‏- 3 جواهرات براق از همان نوع و نوع را تعویض و مطابقت دهید تا ستاره های جادویی را بدست آورید. تطبیق جواهرات یکسان در یک ردیف یا ستون، جوایز عالی را تضمین می کند!

‏- اگر هوشمندانه بازی کنید و 4 جواهر را مطابقت دهید، جواهرات ویژه گرانبهایی خواهید ساخت که می توانند یک ردیف یا ستون کامل را منفجر کنند!

‏- حرکت‌های خود را طوری برنامه‌ریزی کنید که با 5 جواهر قلاب‌دار مطابقت داشته باشید تا جواهری افسانه‌ای و رنگ‌آمیزی بزرگ: مروارید رنگین کمان را به دست آورید. یک تقویت‌کننده فوق‌العاده که باعث می‌شود هزاران جواهرات را خرد کنید، جواهرات زیادی را جمع‌آوری کنید و آبشارهای رنگارنگی را شروع کنید که شما را به بعد جادویی جدید می‌برد.

‏- از صدها سطح مسابقه ۳ لذت ببرید و با حل کردن سرگرمی‌ها سرگرم شوید. پازل ها!

‏ویژگی های بازی:

‏- 🏆 به روش های مختلف جوایز کسب کنید

‏- 🎉 پازل های سرگرم کننده و اعتیادآور بازی کنید تا جوایز درخشان کسب کنید

‏- 🎁 جوایز روزانه و تقویت کننده های رایگان.

‏ – 💎 چالش‌های براق بی‌شماری

‏- 🥇 حالت‌های بازی بسیار زیاد: جواهرات جمع‌آوری کنید، چتر دریایی رنگارنگ را ذخیره کنید، صدف‌های دریایی را خرد کنید، گنج‌های گمشده را کشف کنید، ماهی ستاره‌ای را جمع‌آوری کنید، هیولای جواهر را تغذیه کنید و موارد دیگر! تمام سطوح را تکمیل کنید و به مارینا کمک کنید در حالی که از این حماسه بازی جواهرات اعتیاد آور جدید لذت می برید!

‏- 🎯 بهترین سطوح مسابقه 3 را بازی کنید: صدها مورد وجود دارد و هر کدام یک پازل چالش برانگیز است که شما را در ماجراجویی جادویی خود راهنمایی می کند. دریا.

‏- 🎵 انواع سطوح برای لذت بردن از بازی های اعتیادآور شما اضافه شده است.

‏- ⭐️ خود را به چالش بکشید تا ستاره ها را جمع آوری کنید و تقویت کننده ها را به دست آورید: آیا می توانید 3 در تمام سطوح دریافت کنید؟ تقویت‌کننده‌ها می‌توانند ردیف‌ها و ردیف‌های جواهرات را به راحتی خرد کنند!

‏- 🎮 این بازی جدید مبادله جواهرات و تطبیق توسط دوستداران پازل match 3 برای همه عاشقان پازل ایجاد شده است! برای خرد کردن بسیاری از جواهرات پر زرق و برق آماده شوید!


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

واریز ۳ میلیون تومان به حساب بازنشستگان تامین‌اجتماعی

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی، از پرداخت مبلغ سه میلیون تومان بابت علی‌الحساب متناسب‌سازی و معیشت بازنشستگان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *